L'últim capítol ja supera les 60.000 reproduccions a la carta

"Merlí" s'acomiada amb 620.000 espectadors, el millor resultat de la seva història

TV3 va ser líder destacada d'ahir amb un 16,3% de quota. A més, "Merlí" es va acomiadar amb una quota del 22,2% i 620.000 espectadors, el millor resultat de les tres temporades.
Imatge de l'últim capítol de "Merlí".

TV3 va ser líder absoluta del dia amb una quota del 16,3%. Els 5 programes més vistos van ser de TV3. I la sèrie "Merlí" es va acomiadar amb el millor resultat de les tres temporades, amb un 22,2% de quota i 620.000 espectadors. Es va situar el tercer del rànquing, darrere del "TN vespre" que va tenir 664.000 espectadors i una quota del 23,3%, i de "La nit de Merlí" amb un espectacular segon lloc, amb 623.000 espectadors i un 19,8% de quota.

El quart lloc va ser per a l'"Està passant", l'informatiu satíric del vespre que condueix Toni Soler. Va registrar el rècord de la temporada amb 510.000 espectadors i una quota del 21,2%. El va seguir el "TN migdia", amb una quota del 24,1% i 445.000 espectadors.

 

Audiències de "Merlí"

La tercera temporada de "Merlí" ha reunit una mitjana de 513.000 espectadors, amb una quota del 17,5%. El més vist ha estat l'últim capítol de la temporada i de la sèrie, el que es va emetre ahir amb el títol "Merlí Bergeron".

Índex qualitatiu dona a la sèrie un 8,4 de nota mitjana en totes les temporades. Un 84,6% consideren que "Merlí" és una producció de molta qualitat i un 91,7% dels enquestats consideren que és una sèrie original i diferent.

"Merlí", a més, ha traspassat fronteres. Ha estat adquirida per ETB del País Basc, que la doblarà a l'euskera, també per Netflix Espanya i Llatinoamèrica, Canal+ Famille a França, Movistar a Espanya, Filmin a Espanya i La Sexta a Espanya.

 

Audiències digitals de "Merlí" d'ahir

L'últim capítol de la sèrie el van seguir en directe per internet 23.727 usuaris i l'especial "La nit de Merlí" el van seguir en directe per internet 20.327 usuaris. En aquest moment, l'últim capítol de "Merlí"  ja supera les 60.000 reproduccions a la carta.

I pel que fa a les xarxes socials, segons dades de Kantar Media, "Merlí" va ser ahir el segon programa més comentat a Espanya, amb 17.304 piulades. El minut de més tuits va ser a les 22.49, amb 360. L'etiqueta #FinalMerlíTV3 va ser "trending tòpic" a Espanya durant 8 hores i 40 minuts i va arribar a ser "trending topic" mundial durant 2 hores i 40 minuts.

 

Consum de vídeo a la carta de les tres temporades

La suma de tots el vídeos a la carta de totes les temporades, amb les emissions i reemissions corresponents, des del setembre del 2015 fins ahir, ha estat de 10,2 milions de reproduccions. El capítol més vist durant aquests tres anys ha estat el primer capítol, "Els peripatètics", amb 364.000 reproduccions.

 

El programa té 73.915 seguidors a Facebook i 21.900 a Twitter.

Del 18 de setembre al 16 de gener, la tercera temporada de "Merlí" ha liderat el rànquing de programes més vistos a la carta tots els mesos d'aquest període, excepte al mes d'octubre, que va quedar segon, darrere de "Polònia". En total, s'han fet 2,8 milions de reproduccions de vídeos. El capítol més vist és "Walter Benjamin (capítol 27)", amb 266.000 reproduccions. La mitjana setmanal de la temporada és de 135.00 usuaris únics i 222.000 reproduccions.

Del 19 de setembre al 25 de desembre del 2016, la segona temporada de "Merlí" també va liderar el rànquing de programes més vistos a la carta tots els mesos del període. La mitjana setmanal va ser de 134.000 usuaris únics i 221.000 reproduccions. En total, es van fer 3,4 milions de reproduccions de la segona temporada. I el capítol més vist és "Judith Butler (capítol 20) amb 260.000 reproduccions.

Del 14 de setembre al 20 de desembre del 2015, la primera temporada de "Merlí", la mitjana setmanal de vídeos a la carta vistos va ser de 64.000 usuaris únics i 138.000 reproduccions. I durant el període s'han fer 2,1 milions de reproduccions de vídeos.

I segons les dades de Kantar Media sobre l'audiència social de Twitter, en la tercera temporada es van fer 87.300 missatges que van obtenir 19,2 milions d'impressions. En la segona temporada es van fer 131.400 missatges que van obtenir 20 milions d'impressions. I en la primera temporada es van fer 40.700 missatges que van obtenir 5 milions d'impressions.

VÍDEOS RELACIONATS