L'última "merlinada" omple el cinema Aribau

Més d'un miler de fans han pogut veure l'últim capítol de la segona temporada de "Merlí" abans de la seva emissió per TV3
Els actors de "Merlí" i els fans al cinema Aribau

Els actors de "Merlí" i els fans al cinema Aribau

"Merlí", la sèrie revelació de TV3, produïda per Veranda TV, amb idea i guió d'Héctor Lozano i direcció d'Eduard Cortés, ha arribat al final de la seva segona temporada amb un capítol centrat en el filòsof cristià, teòleg i escriptor llatí del segle VI Boeci. L'últim capítol l'han pogut veure abans de la seva emissió per TV3 un bon nombre de fans afortunats que van participar en el concurs del "mannequin challenge" i que han omplert la sala de l'Aribau Cinema de Barcelona. Així, aquests seguidors del professor Merlí i els seus peripatètics han pogut compartir l'impactant final amb els actors i actrius de la sèrie. A més, els fans han estat protagonistes d'un nou i espectacular "mannequin challenge" a les portes del cinema.

Aquesta segona temporada de "Merlí", quan falta un capítol per a l'acabament, ha reunit una mitjana de 504.000 espectadors, amb una quota de pantalla de 19,3%. El capítol centrat en el filòsof Friedrich Engels, cofundador, juntament amb Karl Marx, de la teoria del comunisme modern, ha estat el més vist de la temporada, amb una audiència de 578.000 espectadors i una quota del 22,3%.

Èxit per internet (dades del 19 de setembre al 27 de novembre)

"Merlí" ha liderat el rànquing de programes més vistos a la carta dels mesos de setembre, octubre i novembre. La mitjana setmanal és de 116.000 usuaris únics i 250.000 reproduccions. En aquest període s'han fet 2,5 milions de reproduccions de vídeos del programa. El capítol més vist és "Judith Butler (capítol 20)", amb 244.000 reproduccions; el segon és "Els presocràtics (capítol 14)", amb 239.000 reproduccions. El programa té 25.700 seguidors a Facebook i 13.100 a Twitter.