Oberta la crida participativa als dissenyadors de la 080 Barcelona Fashion per crear la samarreta solidària de La Marató de TV3

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya convoquen els dissenyadors de moda de la 080 Barcelona Fashion per idear la samarreta de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, que produirà Mango

La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio tindrà una samarreta pròpia, amb el disseny que resulti guanyador de la crida participativa destinada a creadors de moda, convocada per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya. La producció d'aquesta samarreta anirà a càrrec de Mango, que col·labora, així, en aquesta iniciativa solidària.

Les bases de la crida participativa es poden consultar al web del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, a la pàgina de la CCMA i de la Fundació La Marató de TV3.

El disseny de la samarreta guanyadora, que haurà d'estar inspirat en els valors del projecte solidari de La Marató, es presentarà durant la campanya de sensibilització prèvia al programa del 16 de desembre. La podrà adquirir el públic general i l'import es destinarà a la recerca en càncer, malaltia que centrarà l'edició 2018 de La Marató.

El passat 29 de juny es va signar el conveni de col·laboració entre la consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, i la vicepresidenta de la CCMA, Núria Llorach, en el marc de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, que va tenir lloc al Recinte Modernista de Sant Pau.

Aquesta iniciativa de col·laboració del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya i dels creadors de la 080 Barcelona Fashion amb La Marató estableix, per primera vegada, un lligam entre el sector de la moda a Catalunya i el projecte solidari de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut