La Marató de TV3 rep el Premi Medialover a la responsabilitat social

Els guardons, impulsats per Infoperiodistas y Guía de Medios Digital, reconeixen l'impacte dels mitjans de comunicació en diferents àmbits
Premi Medialover a La Marató de TV3

Premi Medialover a La Marató de TV3

El jurat de la primera edició dels Premis Medialover ha concedit a La Marató de TV3 el guardó a la responsabilitat social, per la seva trajectòria, al llarg de 25 anys, implicant la societat en un projecte solidari que promou la sensibilització i l'avenç de la recerca científica.

El jurat del premi, format per professionals destacats del sector audiovisual, ha reconegut diferents mitjans de comunicació -premsa, revistes, digitals, blogs, ràdios i televisions– per la seva transcendència en les 8 categories següents: novetat, iniciativa formativa, iniciativa publicitària, difusió en xarxes socials, adaptació digital, trajectòria, responsabilitat social i projecció internacional (Hispanoamèrica).

A aquesta primera convocatòria dels premis, s'hi van presentar 375 candidatures. Els organitzadors, Infoperiodistas i Guía de Medios Digital, valoren aquesta participació com a exitosa, tant pel que fa al volum com a la qualitat de les propostes presentades.

La gala de lliurament de guardons va tenir lloc ahir al vespre a l'auditori CaixaForum Madrid. Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató de TV3, va recollir el guardó adreçat a aquest projecte.