Al "Generació digital" d'aquesta setmana visitem una fundació catalana que treballa per lluitar contra el que s'ha batejat com a "obsolescència programada", l'escurçament deliberat de la vida d'un producte per incrementar-ne el consum. La fundació acaba de crear un segell per donar visibilitat a les empreses i organitzacions que treballen sense aquesta obsolescència programada. Sabrem quins requisits cal complir per obtenir-lo. També visitarem la productora encarregada de la sèrie d'animació "Bubble Bip" per conèixer els passos que se segueixen en el procés de creació d'una sèrie d'aquest tipus, un procés en el qual la tecnologia hi té molt a dir. Farem una llista de ginys tecnològics que ens ajuden a anar a la neu d'allò més preparats: jaquetes, guants i botes calefactades, un dispositiu que registra la velocitat quan esquiem, ulleres d'última generació i tecnologia per fer-nos unes botes d'esquí personalitzades. També descobrirem unes petites pantalles pensades per no perdre's ni un detall dels grans esdeveniments. Les ha ideat una empresa catalana i ens han explicat com funcionen i d'on va sorgir la idea. I, com cada setmana, ens acostarem al perfil digital d'un famós, en aquesta ocasió, el del col·laborador del programa "Divendres" Marc Giró. Tot plegat, dimarts 9 de febrer, a les 22.37, al 33, presentat per Lluís Marquina.