Imatge del rodatge de la tercera temporada de "Merlí"
Imatge del rodatge de la tercera temporada de "Merlí"
La tornada de "Merlí"

Es roda la tercera temporada de "Merlí"

Els peripatètics han tornat a la feina per enllestir el segon curs de batxillerat en la tercera temporada de "Merlí". Des del 24 d'abril es roden nous capítols de la sèrie revelació de TV3, produïda per Veranda TV, amb idea i guió d'Héctor Lozano, direcció d'Eduard Cortés i protagonitzada per Francesc Orella, en la pell d'un professor de filosofia molt peculiar.

Els peripatètics han tornat a la feina per enllestir el segon curs de Batxillerat en la tercera temporada de "Merlí". Des del 24 d'abril es roden nous capítols de la sèrie revelació de TV3, produïda per Veranda TV, amb idea i guió d'Héctor Lozano, direcció d'Eduard Cortés i protagonitzada per Francesc Orella, en la pell d'un professor de filosofia molt peculiar.

Ha passat Nadal i els alumnes tornen a classe amb el Merlí. El segon curs de Batxillerat continua per al Merlí i els Peripatètics. Tots són conscients que el temps d'institut s'està acabant i que s'acosta la Selectivitat i la universitat. A classe s'arrosseguen algunes trames amb què es va acabar la segona temporada: el Pol i la Tània hauran de definir bé la seva relació; el Joan i el Gerard s'han fet encara més amics i, amb ells, l'espectador es divertirà molt; el Marc haurà de decidir si el seu pare pot tornar a casa i recuperar la vida familiar, o no; s'aprofundirà en la maternitat de l'Oksana…

Els espectadors trobaran un Merlí descol·locat per l'arribada d'una nova professora, la Silvana, que es guanyarà la simpatia dels alumnes i qüestionarà el seu lideratge. Sense el seu fill Bruno, que continua a Roma, i amb la Carmina de gira teatral, el Merlí tornarà a viure sol, cosa que no portarà gaire bé.

La filosofia seguirà sent un dels trets distintius de la sèrie, amb filòsofs com Hannah Arendt, Albert Camus i Karl Marx.

Amb una primera temporada que va tenir una audiència mitjana de 561.000 espectadors i un 18,3% de quota i una segona amb 513.000 espectadors de mitjana i 19,5% de quota, "Merlí" ha estat una de les sèries revelació de TV3, que continua apostant per la ficció amb formats com "Cites", "El crac" o "Nit i dia", que ha estrenat fa poc la segona temporada.

L'èxit de "Merlí" també està avalat per la compra de drets de la sèrie. Com Netflix, que els ha adquirit per difondre-la a l'Amèrica Llatina i per al mercat de parla hispana dels Estats Units, o Canal Plus França, que ha adquirit els de la versió en francès que s'emetrà a CINE+ FAMILLE.

Anar al contingut