Sergi Roberto després de marcar contra el PSG
Sergi Roberto després de marcar contra el PSG
El resum de TV3 de la remuntada del Barça, programa més vist del mes

Els informatius de TV3, líders del març

Els informatius de TV3 continuen liderant l'audiència en totes les seves edicions i se situen entre els deu programes més vistos del mes de març.

El resum del partit entre el Barça i el PSG és el programa més vist, amb 912.000 espectadors. Rècords de quota de la temporada del 3/24 i Esport3. TV3 situa 14 programes entre els 40 més vistos i tanca el març amb una quota del 10,4%

Líders en informació

Els informatius de TV3 són líders indiscutibles a Catalunya i dominen clarament les seves franges d'emissió. Dels 31 dies del març, en 24 el programa més vist és un telenotícies de TV3, que lidera en 26 ocasions. El lideratge de TV3 en la parcel·la informativa es referma amb els resultats del 3/24, que tanca el mes amb una quota de l'1,7%, dues dècimes més que al febrer, i millor dada des del mes de gener del 2016.

A internet, els continguts informatius són els que tenen més audiència, amb 295.000 usuaris únics i més de 500.000 reproduccions a la carta.

Els telenotícies de TV3 mantenen el lideratge en totes les edicions, se situen entre els deu programes més vistos del mes de març, són els més creïbles i també tenen una excel·lent valoració qualitativa en l'índex GFK, amb un 8,4.

Aquestes dades coincideixen amb les del Baròmetre d'Opinió Pública del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), corresponent a la primera onada del 2017. Segons aquest estudi, el 44,3% dels enquestats segueixen la informació a TV3 i al 3/24. En concret, TV3 passa del 40,7% de l'onada anterior al 41,4% i es manté al capdavant de la classificació, a molta distància de la segona de la llista, TVE-1, amb un 13,8%.

La remuntada, el més vist de març

El resum de TV3 de la tornada de l'eliminatòria de Champions entre el Barça i el PSG és el programa més vist del mes de març, amb 912.000 espectadors i una quota del 33,1%. El vídeo "Els gols d'una remuntada històrica (6-1)", amb més de 65.000 visualitzacions, ha estat el més vist a internet,

Esport3 tanca el març amb una quota de l'1,1%, la millor des de l'abril de 2016. A més del resum de l'enfrontament Barça-PSG, programes com "El club de la mitjanit"  o "Gol a gol", contribueixen a aconseguir aquesta quota, dues dècimes superior a la de febrer. L'audiència d'Esport3 a internet creix un 51% respecte al mes passat.

Líder del rànquing dels més vistos

TV3 lidera el rànquing dels programes més vistos de març, on situa 14 produccions. El primer lloc, el resum de la remuntada del Barça, i els telenotícies estan entre els deu primers llocs d'aquest rànquing, on també hi ha "Polònia", "APM?", "Crackòvia", "Zona Zàping" o "La Riera".

Destaca el bon resultat de programes de servei com el "30 minuts. No recordo res", centrat en l'ús de substàncies químiques en l'abús sexual a dones i en robatoris, o nits temàtiques, com la dedicada a la malaltia del músic Pau Donés, amb el "Sense ficció. Jarabe contra el càncer", i la posterior entrevista amb el cantant que, a més del bon resultat d'audiència, va tenir una excel·lent qualificació en el panel de GFK, amb una nota del 8,7 sobre 10. L'entrevista va ser qualificada amb un 8,5.

"La llum d'Elna", producció de TV3 dedicada a l'obra d'Elizabeth Eidenbenz a la maternitat d'Elna, al Rosselló, és un altre dels 40 programes més vistos. Relacionat amb aquesta temàtica, la sèrie "Trinxeres", que va dedicar l'últim capítol al camí de l'exili, visitant els camps d'Argelers, Sant Cebrià i el Barcarès, ha tancat la temporada amb un excel·lent índex qualitatiu de 8,7 sobre 10.

Rècord de l'"Info K"

El canal Super3 tanca amb una quota de l'1,4% i, en la seva franja d'emissió i entre l'audiència de 4 i més anys, és la segona opció.  El Super3 també es consolida en l'àmbit digital. Els programes del canal infantil, molts de producció pròpia,  han tingut més de 557.000 reproduccions a la carta i se situen en segona posició darrere de "La Riera". L'"Info K" bat el seu rècord d'audiència, amb 43.000 usuaris únics, gràcies a reportatges com el titulat "Què és la transsexualitat?".

El portal de la CCMA ha tingut més de 2,7 milions d'usuaris únics amb un creixement del 14% respecte al mes de febrer i d'un 9,5% respecte al març del 2016. El consum de vídeo als canals digitals ha estat de 7,4 milions de reproduccions, un 10% més que al febrer. 

Anar al contingut