El disc de La Marató, número 1 de vendes a iTunes

El llibre de La Marató se situa en la segona posició del rànquing dels més venuts de no-ficció en català.
Foto de família del disc de La Marató del 2014.

Foto de família del disc de La Marató del 2014.

Des de dissabte fins dilluns, el disc de La Marató és el número 1 de vendes d'iTunes a Espanya, en la primera edició que es pot adquirir digitalment. Diumenge el CD es va exhaurir en més de la meitat dels punts de venda i en molts quioscos hi ha llistes d'espera per acabar de distribuir els 200.000 exemplars que s'han editat. A més, aquesta setmana, el llibre de La Marató (Malalties del cor) s'ha mantingut entre els més venuts de no-ficció en català i ha pujat fins a la segona posició del rànquing.

Aquest any, per primera vegada, el disc de La Marató s'ha posat a la venda en format digital a iTunes i des de dissabte encapçala el rànquing de vendes a Espanya d'aquesta plataforma i avui encara es mantenia en primera posició. Un acord entre la CCMA, la distribuïdora Believe Digital i Play Solutions permet que aquest any el disc es pugui distribuir digitalment arreu del món al preu de 9,99 euros.

Els nou discos anteriors de La Marató, que amb motiu de la desena edició del CD també es distribueixen per iTunes, es van situar entre els 50 més venuts d'ahir, al preu de 4,99 euros per disc. A més, aquest és el primer cop que els discos de La Marató es podran trobar a partir del 22 de desembre en "streaming" a les plataformes Deezer i Spotify.

Pel que fa a la venda física del CD, ahir es va exhaurir en més del 50% dels punts de venda, malgrat les condicions meteorològiques adverses, que van causar problemes de distribució i mobilitat dels ciutadans. Les llistes d'espera que hi ha en molts quioscos fan preveure que, un cop s'hagin distribuït, s'hauran esgotat els 200.000 exemplars que es van posar a la venda.

El llibre de La Marató (Malalties del cor), editat per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Rosa dels Vents, segell en català de Penguin Random House, arriba enguany a la setena edició amb un alt nivell de vendes. Aquesta setmana, s'ha mantingut entre els més venuts de no-ficció en català i ha pujat fins a la segona posició del rànquing. Enguany se n'han posat a la venda 14.000 exemplars, el tiratge més alt des de la primera edició.

El llibre, que ha comptat amb la participació de 18 autors, entre escriptors i il·lustradors, es pot adquirir a totes les llibreries i a la Botiga en línia de TV3, a 10 euros, i també en suport digital en diverses plataformes i a iTunes.

La 23a edició de La Marató, dedicada a les malalties del cor, es farà el 14 de desembre.