Audiències

TV3, líder destacada de l'octubre amb un 15,2% de quota

Els "Telenotícies" de TV3 lideren totes les edicions, dels dies feiners i del cap de setmana. "La Riera" i "Infidels" tornen a liderar el consum de vídeo per internet.

TV3 ha estat líder destacada a l'octubre, amb el 15,2% de quota i amb 2,4 punts de diferència en relació amb Tele 5, la segona classificada. El liderat de TV3, que ratifica el que havia recuperat al setembre, ho és també en el rànquing dels 40 programes més vistos i, dins dels programes, ho és de manera absoluta en els informatius.

Segons les dades de Kantar-media, TV3 ha estat líder a l'octubre, amb el 15,2%; seguida de Tele 5, amb el 12,8%; TVE, amb l'11,3%; Antena 3, amb el 10%; Cuatro, amb el 6,7%, i La Sexta, amb el 5,9%. La 2 ha tingut el 2%, i el 33, l'1,7%. Per la seva part, la cadena de pagament Digital+ ha tingut una quota del 3%. Amb les dades de l'octubre, TV3 lidera l'acumulat de l'any, amb el 14,5% de quota, amb 1,6 punts d'avantatge sobre Tele 5. En aquest increment d'audiència de TV3 hi tenen un paper destacat els "Telenotícies", que mantenen, i augmenten, el seu liderat en totes les edicions de migdia i vespre, de dilluns a divendres, i del cap de setmana. L'edició més destacada és la del "Telenotícies migdia": 638.000 espectadors de mitjana i el 32,7% de quota.

El liderat de TV3 també és clar i amb majoria absoluta, en el rànquing dels 30 programes més vistos a l'octubre a Catalunya. TV3 en situa en aquest rànquing un total de 23, 13 dels quals entre els 15 primers. El liderat d'aquest rànquing per programes concrets també ho és per a TV3, amb la transmissió, el dia 20, del partit de la Champions Barça-Copenhaguen, que va ser vist per una mitjana d'1.572.000 espectadors, amb el 47,6% de quota.

Els altres 12 programes de TV3 que s'han situat entre els 15 primers són: "Crackòvia" (3); el partit de la Lliga Barça-Sevilla, del dissabte 30, amb 1.011.000 espectadors de mitjana i el 34,7% de quota (5); el partit de Copa del Rei Ceuta-Barça (6); l'entrevista a mossèn Ballarín, emesa pel programa "El convidat" (7); el "Telenotícies vespre" (8); "No me la puc treure del cap" (9); "Polònia" (10); el "Telenotícies cap de setmana vespre" emès el diumenge 24 (11); "Caçadors de bolets" (12); el "Telenotícies migdia" (13); l'"APM?" (14), i el "Telenotícies cap de setmana migdia" (15).

Pel que fa al consum de vídeo per internet, la sèrie de TV3 "La Riera" manté el liderat del rànquing de programes més vistos, mentre que "Infidels", que cada setmana s'estrena dos dies abans per la xarxa, situa els tres primers capítols de la sèrie entre els deu vídeos més vistos dels portals de la CCMA. Mentrestant, el rànquing de vídeos concrets visionats l'encapçala el capítol 22 de la sèrie "Infidels", emès el dia 19, amb 85.000 visionats.

D'altra banda, el consum de vídeo als portals de la CCMA durant el mes d'octubre ha arribat a les 684.000 hores de vídeo sota demanda i 235.000 de consum de vídeo en directe. I el consum via "podcast" és de 62.000 hores, amb tres líders indiscutibles: "Crackòvia", l'"APM?" i "Polònia".
Anar al contingut