Audiències

TV3, líder destacada al febrer, amb el 15,8% de quota

La pública catalana ratifica i incrementa la distància amb la resta de cadenes. Els vídeos dels programes d'humor, dels informatius i dels de ficció, són els que sumen més consum als portals de la CCMA.

TV3 ha estat líder destacada al febrer, amb un 15,8% de quota i 2,2 punts de diferència en relació amb Tele 5, la segona cadena classificada. TV3, que manté per quart mes consecutiu el liderat, ha pujat la quota del gener en 4 dècimes, ha estat líder 23 dels 28 dies del mes i, a més, ha mantingut el liderat del rànquing dels 40 programes més vistos, amb un total de 22.

Segons dades de KANTAR Media, TV3 ha tingut al febrer el 15,8% de quota. En segon lloc del rànquing s'ha situat Tele 5, amb el 13,6% i 4 dècimes menys que al gener, seguida de TVE, amb el 12,9% i també 4 dècimes menys; Antena 3, amb el 10,8 i 1 dècima menys; Cuatro, amb el 6,2% i 6 dècimes menys; i La Sexta, amb el 6% i 4 dècimes més. La 2 ha tingut el 3% i el K3-33, l'1%. Per la seva part, Digital+ ha tingut el 3,7% de quota.

Per grups empresarials, TV3 comparteix liderat amb el de TVE, amb el 19,3% de quota. Del grup de TV3 cal destacar el canal de notícies 3/24, que es consolida, amb l'1%. La resta de grups empresarials han quedat a distància dels líders: Gestevisión, de Tele 5, amb el 15,6%; Antena 3, amb el 13,5%; i Sogecable, amb el 7,3%.


TV3 ocupa 13 dels 15 primers llocs del rànquing de programes


Pel que fa al rànquing dels 40 programes més vistos a Catalunya al febrer, TV3 manté, una vegada més, el lideratge: hi ha situat 22 programes, dels quals, 13 entre els 15 primers. Entre aquests 13 es troben totes les edicions dels "Telenotícies" i els programes d'humor del "prime time".

Els programes de TV3 que han ocupat 13 dels 15 primers llocs del rànquing són: "Crackòvia", en el lloc número 2; el partit de Lliga Barça-Màlaga, en el tercer lloc; "Polònia", en el quart lloc; el "Telenotícies vespre", en el cinquè lloc; "APM?", en el sisè lloc; el "Telenotícies cap de setmana vespre", en el setè lloc; "Disculpin les molèsties", en el vuitè lloc; el "Telenotícies migdia", en el novè lloc; la celebració i lliurament de la Copa del Rei de bàsquet després del matx Barça-Reial Madrid, en el desè lloc; "30 minuts", en l'onzè lloc; "Més dinamita", en el tretzè lloc; el "Telenotícies cap de setmana migdia", en el catorzè lloc i "Zona Zàping", en el quinzè lloc.

Els altres 9 programes de TV3 que s'han situat en el rànquing dels 40 més vistos són: "Buscant La Trinca", en el lloc número 17; "Ventdelplà", en el lloc número 18; "APM? Extra", en el lloc número 19; "La sagrada família", en el lloc número 21; l'informatiu del canal 3/24 emès el dia 4, en el lloc número 25; "La Riera", en el lloc número 29; la transmissió de la final de la Copa del Rei de bàsquet Barça-Reial Madrid, en el lloc número 33; el documental "Barraques. La ciutat oblidada", emès pel programa "Sense ficció", en el lloc número 38; i el "Telenotícies comarques", en el lloc número 39.

El Barça-Màlaga de dissabte va arribar a 1.195.000 espectadors

Sobre els programes emesos el febrer i que s'han situat en el rànquing, cal destacar la transmissió per TV3 del partit de Lliga de dissabte passat, dia 27, Barça-Màlaga, que ha ocupat el tercer lloc del rànquing global del mes.

La transmissió de TV3 va ser el programa líder destacat del dia a Catalunya, amb una mitjana d'1.027.000 espectadors i una quota del 34,4%. La transmissió, però, va arribar a les 23.43 al minut de màxima audiència, amb 1.195.000 espectadors i el 41,7% % de quota. En aquell instant, Messi acabava de marcar el gol de la victòria blaugrana.


Els vídeos de "Crackòvia" mantenen el lideratge als portals

Finalment, pel que fa a les dades globals, el consum de vídeo a la carta ha arribat als 2.500.000 de visionats i 582.000 reproductors únics i el de directes és de 266.000 "hits" i 82.000 reproductors únics.

Del consum dels vídeos i dels programes de TV3 als diferents portals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, cal destacar que els programes d'humor, els informatius i els de ficció lideren el consum i que, en concret, els del programa "Crackòvia" mantenen el liderat.

Els 4 primers llocs del rànquing de vídeos més vistos d'aquest mes de febrer als portals de la CCMA (www.tv3.cat, www.3cat.24.cat, www.elsesports.cat; www.super3.cat) els ocupen les emissions de "Crackòvia" (www.tv3.cat/crackovia) dels dies 1 (amb 50. 640 visionats) , 15 ( amb 40.154 visionats), 8 (amb 37.500 visionats) i 22 (amb 33.500 visionats). Del cinquè al novè lloc d'aquest rànquing de vídeos més consumits apareixen els capítols 343, 341, 342 i 344 de " Ventdelplà" (www.tv3.cat/ventdelpla) , amb un resultats que se situen entre els 28.000 i els 24.000 visionats. A partir del lloc número 10 i fins al 29, el domini absolut és per a la sèrie "La Riera" (www.tv3.cat/lariera), que obté uns 20.000 visionats per capítol.

A la xarxa, el programa més seguit ha estat "La Riera", amb 405.000 visionats i supera, per primer cop, "Crackòvia", que ha tingut 293.966 visionats. El segueixen els "Telenotícies" (www.3cat24.cat), amb 186.000 visionats; "Ventdelplà", amb 165.000 visionats; "Les Germanes Mcleod" (www.tv3.cat/lesgermanesmcleod), amb 107.800 visionats. El sisè lloc ha estat per a "Polònia" (www.tv3.cat/polonia), amb 82.500 visionats; el setè, per a "El temps" (www.3cat24.cat/eltemps), amb 81.300 visionats; i el vuitè, per a "Els matins" (www.tv3.cat/elsmatins), amb 76.070 visionats. "APM?" (www.tv3.cat/apm) n'ha tingut 67.000. I "Buscant La Trinca" (www.tv3.cat/latrinca) tanca el "top ten" amb 43.400 visionats. I al podcast, l'humor és el rei absolut del consum, amb "APM?", "Crackòvia" i "Polònia" en els tres primers llocs.
Anar al contingut