Sèrie

TV3 estrena "Pere i Júlia"

Es tracta d'una "minisitcom", un format de sèrie amb capítols d'un minut inèdit al país, que suposa una nova manera d'integrar continguts i marca, concepte que es coneix com Branded Content i que la cadena ha adaptat a un nou format.

Després del "Telenotícies vespre", i en horari de "prime time", TV3 emet cada dilluns la sèrie "Pere i Júlia", una "minisitcom" -un format inèdit a Catalunya- amb capítols d'un minut que suposa una nova manera d'integrar continguts i marca, el que es coneix com Branded Content.

"Pere i Júlia" és una producció de TV3 creada específicament amb una trama modelable perquè es pugui adaptar a les necessitats de comunicació de diferents marques i, fins i tot, per a productes propis. La sèrie ja té enllestits els primers 10 capítols, que s'emetran durant 10 setmanes cada dilluns després del "Telenotícies vespre". Borges és l'anunciant que ha apostat per aquest primer capítol.

"Pere i Júlia" és una ficció de format breu que gira al volant de la vida de dos personatges que treballen junts, però que tenen estils de vida totalment diferents. La Júlia (Miranda Makaroff) és una urbanita amant de la música, la moda i les últimes tendències en general. És una noia hiperactiva, divertida i desconcertant. A en Pere (Christian Guiriguet) l'apassionen els esports, en particular la bicicleta de muntanya i tot el que té relació amb l'aire lliure. És un noi discret amb un punt clàssic. Bon gurmet i exigent amb el que menja i amb el que cuina.

En Pere és el cap d'una petita empresa de comunicació que té la seu a casa seva. La Júlia s'hi acaba d'incorporar com a dissenyadora gràfica. Aparentment no s'assemblen gaire, però a poc a poc aniran veient que tenen més en comú del que es pensen...

Tot un món a Internet

Més enllà dels capítols emesos a TV3 i la seva integració a diferents espais de la programació, "Pere i Júlia" és un producte multiplataforma: les històries que s'emeten en pantalla tenen la seva continuïtat a través de diferents suports de l'entorn 2.0. A través de la web del programa, del Facebook de la Júlia i del blog del Pere, l'audiència podrà seguir les trames plantejades i l'evolució dels personatges.