Un 25% dels socis del Barça voldrien que l'alemany Reus fos el nou fitxatge del club i Joan Laporta també guanyaria en intenció de vot per presidir el club amb un 51%

L'enquesta l'ha feta l'empresa TNS preguntant a més de 800 socis del Barça, i consta de deu preguntes que faran públiques fins diumenge a "El matí de Catalunya Ràdio" i "El club de la mitjanit"

El davanter del Borussia Dortmund Marco Reus és molt apreciat pels socis del Barça com a possible reforç de l'equip

En l'enquesta encarregada per Catalunya Ràdio, sobre un total de 804 entrevistes a socis del club fetes a peu de camp, un 25% dels socis optarien per fitxar l'alemany Marco Reus per jugar al primer equip; un 20% prefereixen el madridista Francisco Román, "Isco"; un 15% el matalasser Jorge Resurrección, "Koke"; un 8% l'argentí Kun Agüero; un 3% el també alemany Manuel Neuer, i un 2% el també madridista Cristiano Ronaldo.

 

Aquests resultats s'han fet públics avui a "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas.

 

Pel que fa a la intenció directa de vot pel pròxim president del Barça, un 51% optaria per Joan Laporta; Josep Maria Bartomeu és el segon, amb el 27%; i la tercera posició és per a Agustí Benedito, amb el 13 per cent. Carles Vilarrubí i Víctor Font han obtingut un 3%; Toni Freixa, un 2%, i Jordi Farré, un 1%.

 

El resultat d'aquesta segona pregunta de l'enquesta es va fer públic ahir al programa "El club de la mitjanit", amb Pere Escobar. 

 

Aquesta nit, a "El club de la mitjanit" es farà públic qui prefereixen els socis del Barça per ser l'any que ve l'entrenador del primer equip, i demà a "El matí de Catalunya Ràdio" es donarà a conèixer si els socis barcelonistes acceptarien que el nom del camp sigui el d'una marca.

 

Un cop es donen els resultats per antena, els oients també poden respondre a la pregunta amb un qüestionari que trobaran al web de Catalunya Ràdio. Al mateix web trobaran els resultats oficials de l'enquesta feta als socis del F. C. Barcelona. De cara a la distribució a les xarxes socials, l'etiqueta que s'utilitzarà serà #EnquestaBarçaCatRadio.

 

L'enquesta l'ha feta l'empresa TNS, entitat líder en la investigació de mercats a l'estat espanyol i també a escala mundial, amb presència en més de vuitanta països. El treball de camp va començar el 21 de febrer i s'ha acabat després del partit d'aquest diumenge, 8 de març, al Camp Nou, i hi han respost més de 800 socis de l'entitat blaugrana.

 

 

 

Catradio.cat/mati

Facebook.com/elmatidecatalunyaradio

Twitter.com/MatiCatradio  

Twitter.com/CatradioEsports

Catradio.cat/club

Facebook.com/elclubdelamitjanit

Twitter.com/clubmitjanit

 

DOCUMENTS RELACIONATS