TV3 manté el lideratge a internet a Catalunya i Catalunya Ràdio creix un 80% en un any

Segons les dades del mes de juny de comScore, TV3 fa catorze mesos consecutius que és líder a internet a Catalunya, amb 1.930.000 usuaris únics i un creixement del 31% en un any.

Catalunya Ràdio, amb 549.000 usuaris únics, creix un 80% respecte al juny del 2017.

Segons les dades de comScore* corresponents al juny, TV3 és, un cop més, la cadena de televisió líder a internet a Catalunya, amb 1.930.000 usuaris únics i un creixement del 31% respecte al juny del 2017. A Espanya, TV3 ha tingut 2.522.000 usuaris únics, que suposen un creixement  del 14% respecte al mateix mes de l'any passat.

Pel que fa al consum de vídeo per internet, TV3 és, per dissetè mes consecutiu, la més vista a Catalunya. A Espanya, TV3 ha tingut 693.000 espectadors únics de vídeo des d'ordinadors.

Catalunya Ràdio, amb 549.000 usuaris únics a Catalunya, creix un 80% respecte al juny del 2017. A Espanya, ha arribat fins als 624.000 usuaris únics, un creixement del 24% respecte de fa un any.

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) obté 2.122.000 usuaris únics i un abast del 40,8% del conjunt d'internautes a Catalunya. Aquesta xifra representa un creixement del 27% respecte al juny del 2017. A Espanya, obté 2.746.000 usuaris únics.

La notícia esportiva "Belmonte agafa les regnes de l'entrega de medalles" i el documental "20-S", emès en el programa "Sense ficció", són els continguts més vistos a TV3. Pel que fa als de Catalunya Ràdio, els cinc àudios més escoltats corresponen al programa "Revolució 4.0", l'espai "'APM?' a 'El matí de Catalunya Ràdio'", els episodis 1 i 2 de la sèrie de no-ficció "Tor, tretze cases i tres morts" i al programa "El suplement".

 

(*comScore MMX Multiplataforma i comScore Video Metrix, juny 2018)

 

tv3.cat

catradio.cat

 

Anar al contingut