TV3 lidera el "prime time" de dimarts amb el "Sense ficció" i el "TN vespre"

Amb el "TN vespre" i el "Sense ficció", que ahir va emetre el documental "El viatge de l'Unai", TV3 va liderar ahir el "prime time" amb una quota del 10,3%. Els informatius van tornar a encapçalar els tres primers llocs del rànquing de programes més vistos.
El viatge de l'Unai

El viatge de l'Unai

Un dia més, el "TN vespre" va tornar a ser el programa més vist i ahir va arribar a una audiència de 422.000 espectadors, amb una quota del 21,2%. En segona posició, el "TN migdia" va tenir 312.000 espectadors i un 18,6% de quota, seguit del "TN comarques", amb 239.000 espectadors i una quota del 18,8%.

Juntament amb el "TN vespre", el documental "El viatge de l'Unai" també va liderar la seva franja, amb 215.000 espectadors i un 9,8% de quota. El "Sense ficció" va recuperar aquesta coproducció de TV3 i OHM Production, dirigida per Andoni Canela, que explica la història d'un nen de deu anys i la seva família en un viatge extraordinari arreu del món.

 

tv3.cat