TV3 lidera amb contundència amb una quota del 21,5%, en el millor 11 de setembre des del 2013

TV3 va ser líder destacada d'ahir, amb una quota del 21,5%, a quasi 13 punts de la segona classificada. Aquesta és la millor quota de pantalla de TV3 des del 21 de desembre del 2017. I TV3 lidera totes les franges des de les 8.00 fins a les 0.30

TV3 és líder absoluta amb una quota del 21,5, superant en 12,8 punts la segona classificada, Antena3, i és el millor 11 de setembre des del 2013. A més, és la millor quota de TV3 des del 21 de desembre del 2017. Tots els programes lideren des de les 8.00 fins que acaba el "prime time", a les 0.30.

Al llarg de tot el dia van contactar amb TV3, com a mínim un minut, 2.725.000 espectadors. I el minut més vist de tota la Diada va ser a les 21.40, amb 942.000 espectadors i una quota del 32,4%.

El "TN vespre" en el primer lloc del rànquing dels més vistos, va fer el millor resultat des del 5 d'abril d'aquest any, amb 823.000 espectadors i un 29,2% de quota. "Històries de Palau", va ser el tercer més vist del dia, amb 525.000 espectadors i una quota del 22,8%. El va seguir l'especial "11 de Ssetembre: Diada Nacional de Catalunya. L'anàlisi", amb 475.000 espectadors i una quota del 26,5%. I el cinquè lloc el va ocupar l'especial de la Diada, que va començar a les 16.00 i va tenir una quota del 27.6% i 430.000 espectadors.També van fer molt bon resultat l'ofrena floral al monument a Rafael Casanova, amb una quota del 28,7% de quota i 172.000 espectadors. I l'especial del matí sobre la Diada fa un gran resultat amb un 22,5% de quota i 210.000 espectadors.

En el rànquing dels més vistos també hi ha en sisè lloc el "TN migdia", que el van veure 367.000 espectadors i va fer un 23,5% de quota. El "TN comarques" ocupa el vuitè lloc amb una quota del 20,9% i 299.000 espectadors.

I pel que fa a les audiències digitals, el portal de la CCMA va tenir una audiència de 317.000 usuaris únics, un 30% més que l'11 de setembre del 2017 i un 100% més que el 2016. Pel que fa al consum de vídeo, ahir es van fer 568.000 reproduccions de vídeo, un 32% més que l'any passat.

I pel que fa a les xarxes socials, TV3 va ser el canal més comentat d'ahir a tot Espanya amb un total de 54.700 tuits i 9,4 milions d'impressions. L'especial DIADA 2018 d'ahir encapçala el rànquing de programes més comentats del dia a tot Espanya amb 48.600 missatges que van generar 8,6,milions d'impressions. I el minut d'or va ser a les 19.19 amb 186 missatges per minut.

Dilluns, líder amb comoditat i els 5 programes més vistos són de TV3

TV3 va liderar dilluns amb una quota del 16,2%. A més, els cinc primers llocs del rànquing dels més vistos van ser per a TV3, amb la transmissió de l'acte institucional de l'11 de setembre en primer lloc, amb una quota del 26.0% i 579.000 espectadors. El va seguir el "TN vespre" amb un 26,4% de quota i 527.000 espectadors. "La catedral del mar", va ocupar el tercer lloc, amb 426.000 espectadors i un 20% de quota.

El "Cuines" en què Marc Ribas va preparar uns musclos amb escabetx va ser quart, amb 409.000 espectadors i una quota del 25,1%. I en cinquè lloc hi ha l'edició migdia del telenotícies, amb una quota del 24,1% i 388.000 espectadors.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut