TV3, líder també a l'agost, tanca un estiu d'èxit

TV3 és líder de l'agost per tretzè mes consecutiu, amb una quota de l'11,2%. A més, acaba una temporada d'estiu d'èxit i lideratge. Continua també el lideratge de TV3 en la franja de "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 19 dies dels 31 del mes d'agost, i també ha liderat el rànquing de programes en 29 ocasions. 14 dels 20 programes més vistos del mes són de TV3, amb informatius i entreteniment. Els informatius són líders en totes les seves edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i també són líders en credibilitat i imparcialitat.

TV3 és la cadena generalista més ben valorada.Excel·lent estrena de "La catedral del mar" i "Vilafranca" i es consoliden els bons resultats de "Joc de cartes estiu", "Un poble francès", "No te la fotis" i "Aire lliure". A més, destaca el cicle de pel·lícules de James Bond i l'especial informatiu "17A"

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar Media, i ja són tretze mesos consecutius. Aquest agost, TV3 ha aconseguit una quota de l'11,2%. Ha superat en 9 dècimes la segona cadena classificada, Antena3, i en 2,7 punts, la tercera, Telecinco.

TV3 continua liderant la franja del "prime time", amb una quota del 13,6%, i supera en 4,3 punts la segona classificada.

TV3 ha liderat l'audiència durant 19 dies dels 31 del mes d'agost i el rànquing dels programes més vistos del dia també en 29 ocasions. També ha tornat a ser la cadena generalista més ben valorada a l'agost, al panel de GfK. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTÉ, VRT, CTC, etc.).

Els informatius, líders en totes les edicions i els més ben valorats en qualitat, credibilitat i imparcialitat

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les seves edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 26 ocasions, 11 de les quals ho ha fet el "TN vespre" i 8, el "TN migdia". Entre els 20 programes més vistos, en el tercer lloc hi ha l'edició del "TN vespre" del 29 d'agost, amb una audiència de 482.000 espectadors i una quota del 24,1%. També es troben, entre d'altres, el "TN cap de setmana vespre" del 26 d'agost en quart lloc, amb una quota del 22,4% i 443.000 espectadors. I el "TN migdia" del dia 31 d'agost en cinquè lloc, amb 434.000 espectadors i un 26,6% de quota.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK. El "TN comarques" és l'informatiu més ben valorat, amb un 8,8. Els telenotícies de TV3 també són líders en credibilitat, amb un 96%, i en imparcialitat, amb un 91,9%.

Gran resultat d'audiència dels programes d'estiu i de les primeres estrenes de la temporada

TV3 ha situat 14 programes en la llista dels 20 espais més vistos del mes. Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, especials, reportatges i documentals.

L'estrena de "La catedral del mar" és l'espai de TV3 més vist del mes d'agost, i va ocupar el segon lloc del rànquing mensual, amb una quota del 28,3% i 635.000 espectadors. Va ser líder de la seva franja a més de 14 punts del segon classificat. I ha tingut una valoració qualitativa de 8,5, segons el GfK.

"Joc de cartes estiu" ha tancat la temporada amb molt bons resultats, amb una quota mitjana de 20.7% i 395.000 espectadors. Ha estat líder de la seva franja i ha superat amb amplitud els resultats de l'estiu passat, que va fer una mitjana del 12,5%. A més, el programa que es va emetre el 15 d'agost, en què buscaven el millor restaurant de cuina tradicional de Tossa, ha estat el sisè programa més vist del mes, amb 419.000 espectadors i un 23,4% de quota.

Una altra estrena que ha tingut un excel·lent resultat és "Vilafranca", que  amb una quota del 19,6% i 366.000 espectadors, ha estat el novè programa en el rànquing dels més vistos de l'agost.

Entre els més vistos del mes, també se situa en desè lloc, el "Res és impossible", amb Antonio Diaz, que es va emetre el 23 d'agost, amb una quota del 17,8% i 363.000 espectadors i un 8,6 en el GfK. 

Un programa que ha acabat la temporada amb molt bons resultats és "Matriculats". Ho ha fet com a líder de la franja i amb una quota mitjana del 14,2% i 352.000 espectadors i un 8,0 en valoració qualitativa. El més vist d'aquest mes va ser el del dia 20, que ocupa el dotzè lloc, entre els més vistos, amb una quota del 15,6% i 326.000 espectadors.

La sèrie de la sobretaula "Un poble francès" s'ha consolidat com a líder de la franja, amb una quota mitjana del 14,0% i 189.000 espectadors.

També ha tingut bon resultat aquest mes d'agost l'especial informatiu "17A". Al matí  va tenir una quota del 30,3% i 154.000 espectadors i a la nit el van seguir 159.000 espectadors i va fer una quota del 9,6%. En tots dos casos van liderar la franja. I va obtenir un 8,9 en l'índex qualitatiu.

Altres programes que han destacat han estat el "No te la fotis" que ha liderat la seva franja, amb 199.000 espectadors i una quota del 12,1%; el "Sense ficció", amb 210.000 espectadors i una quota de l'11,2%; i el cicle de pel·lícules de James Bond, que amb 152.000 espectadors i un 9,5% de quota, també ha liderat la franja.

Els telenotícies, "Joc de cartes estiu" i "Un poble francès", el més vist a internet

I pel que fa a internet, les diferents edicions dels telenotícies encapçalen el rànquing dels programes més vistos del mes. Els capítols de la sèrie de la sobretaula "Un poble francès" i el programa "Joc de cartes estiu" també estan entre els continguts més vistos de TV3.

El primer episodi de "La catedral del mar" ha estat el vídeo més vist a la carta. I l'especial informatiu "17A, homenatge a les víctimes dels atemptats" ha estat el programa més vist en directe a través d'internet.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

 

tv3.cat

Anar al contingut