TV3, líder destacat de l'audiència de dimecres (16,1) i referent informatiu

TV3 va ser una altra vegada referència informativa i va liderar ahir l'audiència a Catalunya de manera molt destacada, amb una quota del 16,1%, amb la programació especial de seguiment del ple del Parlament. El canal 3/24 va registrar una quota del dia del 4,5. Les diferents edicions dels telenotícies encapçalen el rànquing dels programes més vistos del dia. Les emissions en directe de TV3 a internet van fer el seu segon millor resultat d'audiència des del gener del 2016, amb 106.404 usuaris únics.

TV3 va ser una altra vegada referència informativa i va liderar ahir l'audiència a Catalunya de manera molt destacada, amb una quota del 16,1% i a 6,4 punts de la segona opció, amb el seguiment del ple del Parlament que va aprovar la llei del referèndum.

L'edició especial del "Telenotícies vespre", amb un 22% de quota i 553.000 espectadors, i el "Telenotícies migdia", amb un 21,8% i 389.000, encapçalen el rànquing de programes més vistos del dia. L'edició especial del "Telenotícies vespre", amb Toni Cruanyes des del Parlament de Catalunya, va registrar una audiència acumulada d'1.413.000 espectadors.

L'edició especial d'"Els matins" va liderar amb comoditat la seva franja, amb un 14,9. Tot seguit, l'especial informatiu de seguiment del ple el van seguir 206.000 espectadors i va obtenir una quota del 14,7%. A la tarda, l'"Especial informatiu: el ple del referèndum, en marxa" va liderar la seva franja d'emissió, de les quatre a les nou del vespre, amb una quota del 14,2% i 229.000 espectadors.

El canal informatiu 3/24, que també va registrar un alt seguiment per part de l'audiència, va obtenir un resultat del dia del 4,5 de quota.

Pel que fa al seguiment a internet, les emissions de TV3 en directe van fer el seu segon millor resultat d'audiència des del gener del 2016, amb 106.404 usuaris únics. El portal de la CCMA va tenir una audiència del dia de 272.000 usuaris únics i la secció de notícies 324.cat va ser visitada per 106.000 usuaris únics.

A les xarxes socials, el "Telenotícies vespre" va ser el programa més comentat del dia a Twitter a Espanya, segons dades de Kantar Media, amb 22.800 missatges, que van generar més de 4 milions d'impressions. Els programes especials informatius de TV3 d'abans i després del "Telenotícies vespre" van ser el quart i el tercer programa, respectivament, més comentats durant l'emissió.

tv3.cat