TV3, líder del rànquing de programes, tanca el mes de novembre amb una quota de l'11,3%

TV3 lidera el rànquing del programa més vist en 25 dels 30 dies de novembre. TV3 situa 17 programes dins el rànquing dels programes més vistos del mes. La transmissió del Manchester City-Barça, programa més vist del mes de novembre. Els informatius de TV3, líders en totes les seves edicions. El 3/24 és el canal informatiu de referència i tanca amb una quota de l'1,3%. El Super3/33 es manté en un 1,2% i Esport3 tanca amb un 0,8% de quota. TV3 és la cadena generalista més ben valorada, segons el panel GFK. Els informatius es mantenen al capdavant d'aquest rànquing i lideren en credibilitat i imparcialitat.
TV3, líder del rànquing de programes més vistos, tanca el mes de novembre amb una quota de l'11,3% i creix quatre dècimes respecte al mes d'octubre. TV3 lidera el rànquing del programa més vist en 25 dels 30 dies del mes de novembre i domina el rànquing dels 40 més vistos, on col·loca 17 programes, sis dels quals ocupen les primeres posicions. Els informatius lideren totes les seves franges d'emissió i l'audiència els valora com els més creïbles i imparcials. TV3 domina l'audiència en la franja de "prime time".

Pel que fa a la resta de cadenes, T5 se situa al capdavant amb una quota del 12,1%, mentre que A3, tercera, tanca amb un 10,4%. La 1 es manté quarta amb una quota del 7,4%, seguida per La Sexta, amb un 6,8%, i Cuatro, amb un 5,8%.

En l'àmbit dels canals temàtics, el 3/24 tanca el mes de novembre amb una quota de l'1,3% i continua sent el canal de referència informativa dels espectadors catalans i dobla el seu competidor directe. El canal Super3/33 es manté amb un 1,2% i Esport3 es manté com a líder dels canals temàtics esportius amb una quota del 0,8%.

Aquest mes de novembre, TV3 ha situat 17 programes en el rànquing dels 40 de més audiència. TV3 també lidera el rànquing del programa més vist del dia en 25 de les 30 jornades del mes. En l'aspecte qualitatiu, segons el panel GFK, TV3 continua sent la televisió generalista més ben valorada, amb una qualificació de 8,3.

El TN, programa més vist del dia

El programa més vist del dia ha estat de TV3 en 25 dels 30 dies de novembre. Els informatius han encapçalat el rànquing en 19 ocasions. Els altres programes de més audiència també són produccions de TV3. Es tracta de "Merlí", el més vist en quatre ocasions; "Polònia", en una, i la transmissió del Manchester City – Barça de Lliga de Campions, programa més vist del mes.

El "TN migdia" ha liderat 4 dies; el "TN vespre", nou; el "TN cap de setmana migdia", dues; i el "TN cap de setmana vespre", quatre.

Els "Telenotícies" de TV3 mantenen el lideratge en l'àmbit informatiu en totes les edicions i també tenen una excel·lent valoració qualitativa en l'índex GFK, amb un 8,4, a força distància dels de la competència.

Manchester City – Barça, el programa més vist del mes és de TV3

TV3 situa 17 programes en el rànquing dels 40 més vistos del mes de novembre. Els sis més vistos són de TV3. La transmissió del partit de la Lliga de Campions entre el Manchester City i el Barça, que va tenir una audiència d'1.184.000 espectadors i una quota del 35,7%, ha estat el programa més vist del mes. El "TN cap de setmana vespre", el "TN vespre, "TN migdia" i "TN cap de setmana migdia" ocupen respectivament la segona, tercera, cinquena i sisena posicions del rànquing. Ho fan amb audiències que van entre els 544.000 i els 650.000 espectadors i quotes entre el 23 i el 27,1%.

"Merlí", "Polònia", "30 minuts" i "Sense ficció", entre els més vistos

"Merlí" continua mantenint l'interès dels espectadors. Aquest mes, el capítol dedicat a Engels, emès el dia 21, va tenir una audiència de 578.000 espectadors i una quota del 22,3%. Aquest ha estat el quart programa més vist del mes i rècord d'audiència de la temporada de "Merlí".

Entre els programes més vistos hi ha produccions d'entreteniment i humor com "Polònia", "Crackòvia" o el sempre exitós "Foraster", però l'audiència també valora els programes de servei de TV3. Aquest mes, entre els 40 més vistos, hi trobem el "30 minuts" que es va emetre el diumenge dia 6, "Israel: els homes de negre", que va tenir 429.000 espectadors i una quota del 13,8% i se situa en el lloc 19 del rànquing. El reportatge "Les músiques d'Obama", emès el dia de les eleccions americanes, també està entre els 40 més vistos, com el valent reportatge "Jo també vull sexe", del "Sense ficció", que va tenir una audiència de 402.000 espectadors i una quota del 13,6%. "Emergències", un altre programa de servei, també entra en aquest rànquing amb el capítol emès el dia 6 de novembre, que va tenir una audiència de 370.000 espectadors, amb una quota del 13,1%.

Informatius líders

Les diferents edicions dels "Telenotícies" de TV3, a més de situar-se com a programes més vistos del dia i figurar en el rànquing dels de més audiència del mes, lideren amb claredat les seves franges d'emissió, amb quotes d'audiència superiors a les dels seus competidors. El "TN comarques", aquest mes de novembre, tanca amb una mitjana mensual del 17%, mentre que el "TN migdia" ho fa amb un 26,3%. L'edició del "TN vespre" se situa en una mitjana del 18,4% i, pel que fa al cap de setmana, el "TN cap de setmana migdia" tanca amb un 20,8% i el "TN cap de setmana vespre", amb un 18,2%.

Líder del "prime time"

El domini de TV3 també es fa palès en la franja de "prime time", que s'inicia a partir de les 21.00 i s'allarga fins a les 00.30, on obté una mitjana del 12,9%, un punt i dues dècimes més que el mes passat.

Canals temàtics de referència

El canal informatiu 3/24 tanca el novembre amb un 1,3% i dobla la quota del seu competidor directe. La cobertura de l'actualitat que ofereix el canal informatiu de TV3 confirma el lideratge del 3/24 com a referència informativa. El programa "Més 3/24", el dia 22 de novembre, va registrar el rècord de temporada amb 85.000 espectadors i una quota del 2,7%.

Esport3 tanca el mes amb una quota del 0,8% i es manté líder entre els canals esportius. Aquest mes destaquen especialment les audiències de les transmissions de l'Eurocopa de bàsquet. El Barça-Zalguiris va ser el més vist amb 87.000 espectadors i una quota del 3,1%, i el Barça-Madrid en va tenir 85.000 i una quota del 3,3%.

El Super3/33 es manté en l'1,2% de quota. L'apartat del Super3, específicament dedicat als menuts, en la franja de 4 anys i més, manté la quota de l'1,4%.

TV3, la cadena generalista més ben valorada

Un mes més, segons el panel de GKF, TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada, amb una qualificació de 8,3. Pel que fa a les generalistes, amb quatre dècimes darrere de TV3 se situa La Sexta, amb una qualificació de 7,8. La segueixen Antena 3 i La 1, amb un 7,7 de valoració. Cuatro rep un 7,6 i T5 és la que té una valoració pitjor amb un 7,5. El canal 33 té una valoració de 7,8.

Els informatius de TV3 són els més ben valorats: reben una qualificació de 8,4, a distància dels seus competidors, i tornen a liderar els rànquings en credibilitat i imparcialitat, segons el panel qualitatiu de GFK.

"Històries del foraster" lidera el rànquing qualitatiu amb una qualificació de nou i el segueixen, amb excel·lents resultats, "Espai terra", també amb un 9, i "El gran dictat", amb un 8,9. També cal destacar la valoració d'"Emergències" (8,7), i "Merlí (8,6).

"Telenotícies", "Merlí" i l'accident de Neymar dominen a la xarxa

Les produccions de TV3, cada cop més, se segueixen a través de l'ordinador o els diferents dispositius mòbils. Així ho demostra el fet que 2.800.000 usuaris únics han accedit al portal de la CCMA. D'altra banda, durant el novembre s'han fet 7.506.942 reproduccions dels vídeos de TV3 a través d'Internet   A la xarxa, els vídeos de "Merlí" ocupen les cinc primeres posicions dels més vistos. El capítol 20 de la sèrie, dedicat a Judith Butler, és el més vist del mes, amb 150.121 usuaris únics i 235.186 reproduccions. Destaca també, com a sisè més vist, el vídeo de l'accident automobilístic de Neymar que van visitar 52.722 usuaris únics que en van fer 56.661 reproduccions. A continuació, el videoclip del disc de La Marató amb el tema "Avui vull agrair", enregistrat a la Sagrada Família, amb 51.016 usuaris únics i 62.310 reproduccions.

Pel que fa a programes, el més vist són els vídeos dels telenotícies, amb 368.441 usuaris que han fet 577.016 reproduccions. A continuació hi ha els capítols de "Merlí", amb 324.524 usuaris únics i 1.174.370 visualitzacions, i "La Riera", amb 167.951 usuaris que han fet 1.192.692 visualitzacions.

La conversa social al voltant dels programes de TV3 ha generat 136.800 missatges a Twitter, segons dades de Kantar Media. El programa de TV3 més comentat a Twitter ha estat "Merlí" amb 38.900 missatges.

tv3.cat