TV3, líder amb "La Marató"

TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir, diumenge, amb una quota del 14,5%. "La Marató" va tenir una cobertura de 2.496.000 espectadors i va liderar totes les franges d'emissió. El programa també va tenir una gran repercussió als mitjans digitals.

Amb una cobertura de 2.496.000 espectadors que, com a mínim, hi van contactar durant més d'un minut, i una quota del 31,9%, "La Marató" va liderar l'audiència de totes les franges d'emissió de diumenge i va fer que TV3 fos la cadena més vista del dia amb una quota global del 14,5%. "La Marató", en conjunt, va tenir una audiència mitjana de 311.000 espectadors amb una quota del 15,1%. La franja de matí, fins al TN migdia, va liderar amb un 12,7% de quota i 138.000 espectadors de mitjana. La franja de la tarda, fins al TN vespre, també ho va fer amb una mitjana de 318.000 espectadors i una quota del 13,2%. El tram final, fins passada la una de la matinada, va tenir una audiència mitjana de 351.000 espectadors i una quota del 14,4% i també va liderar la franja d'emissió.

El minut d'or de "La Marató" va ser a les 22.27, just al final de l'entrevista amb Artur Mas, quan hi havia una audiència de 569.000 espectadors amb una quota del 16,5%.

La repercussió als mitjans digitals també va ser molt gran. L'emissió en directe per TV3 i TV3CAT va ser seguida per 17.000 usuaris únics i es van fer més de 200.000 reproduccions de vídeo a la carta. El vídeo més vist a la carta ha estat "Somni o realitat?", protagonitzat per Ana Boadas, que va tenir 9.000 reproduccions durant les hores d'emissió de La Marató. Aquest matí, la xifra de reproduccions ja superava les 9.500.

Gairebé 4.500 usuaris únics van fer servir l'app de "La Marató", imentre que 46.728 usuaris únics van visitar la web de "La Marató".

El programa de "La Marató" de TV3, segons dades de Kantar Media, va tenir 9.900 missatges amb una audiència única de més de 183.000 usuaris a Twitter i va ser el 4t programa més comentat del dia a Twitter a tot l'estat.


tv3.cat