Rècord d'audiència de TV3 durant el mes d'octubre
Rècord d'audiència de TV3 durant el mes d'octubre

TV3, líder a l'octubre per quinzè mes consecutiu, en un any de rècord

TV3 és líder d'octubre per quinzè mes consecutiu, amb una quota del 14,3%, a molta distància del segon classificat. Continua també el lideratge de TV3 en la franja del "day time" i del "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 28 dies dels 31 del mes d'octubre, i també ha liderat el rànquing de programes en 31 ocasions, és a dir tots els dies del mes. 13 dels 20 programes més vistos del mes són de TV3, amb informatius i entreteniment. Els informatius són líders en totes les seves edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8.6, i també són líders en credibilitat i imparcialitat. TV3 és la cadena generalista més ben valorada.

L'1 d'octubre, TV3 va liderar, de manera destacada, amb un 21,9%, la millor quota de l'any. Destaquen els bons resultats del "TN vespre" i del "Sense ficció", "La gent de l'escala".Bons resultats de les estrenes del mes d'octubre, "Si no t'hagués conegut", "El got d'aigua" i "Natura sàvia". També va tancar amb un gran resultat "La catedral del mar". I la pel·lícula "Incerta glòria" registra el millor resultat de "La gran pel·lícula" de la temporada.La tornada del futbol en obert a TV3 amb el partit de la Copa del Rei entre la Cultural Lleonesa i el Barça va ser líder de la franja i el desè programa més vist del mes, amb una quota del 20,3%

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar Media, i ja són quinze mesos consecutius. Aquest octubre, TV3 ha aconseguit una quota del 14,3%. Ha superat en 4,2 punts la segona cadena classificada, Antena3, i en 4,7 punts, la tercera, Telecinco.

TV3 continua liderant en les franges de "day time", amb una quota del 14,0% i a 2,4 punts per sobre de la cadena classificada en segon lloc, Antena3, i de "prime time", amb una quota del 16,6%, i supera en 5,9 punts la segona classificada, Telecinco.

TV3 ha liderat l'audiència durant 28 dies dels 31 del mes d'octubre i el rànquing dels programes més vistos del dia en 31 ocasions, és a dir, tot el mes. També ha tornat a ser la cadena generalista més ben valorada a l'octubre, al panel de GfK, amb un 8,5. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTÉ, VRT, CTC, etc.).

Els informatius, líders en totes les edicions i els més ben valorats en qualitat, credibilitat i imparcialitat

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les seves edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions, 21 de les quals ho ha fet el "TN vespre"; 6, el "TN cap de setmana vespre"; 2, el "TN cap de setmana migdia", i 1, el "TN migdia". Entre els 20 programes més vistos, en el primer lloc hi ha l'edició del "TN vespre" de l'1 d'octubre, amb una quota del 30,4% i 842.000 espectadors. El segon lloc és per al "TN cap de setmana vespre" del 14 d'octubre, amb 771.000 espectadors i una quota del 27,0%.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8.6, segons el panel de GfK. El "12-14", amb un 9.3 i el "TN comarques", amb un 9.1, són els informatius més ben valorats. Els telenotícies de TV3 també són líders en credibilitat, amb un 96,5%, i en imparcialitat, amb un 93,4%.

Excel·lent resultat de TV3 l'1 d'octubre i bones audiències de les estrenes del mes i de la tornada del futbol en obert

TV3 ha situat 13 programes en la llista dels 20 espais més vistos del mes. Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, esports, sèries i documentals.

El tercer programa més vist del mes va ser el "Polònia" del dia 4, amb 686.000 espectadors i una quota del 25,0%.

El va seguir el "Sense ficció" de l'1 d'octubre, "La gent de l'escala", amb 638.000 espectadors i una quota del 24,5%. I va obtenir un 9.0 en l'índex qualitatiu GfK. El dia 1 d'octubre, TV3 va liderar de manera destacada, amb una quota del 21,9%, la millor de tot l'any. 2.406.000 espectadors van connectar amb TV3 al llarg del dia.

La tornada del futbol en obert a TV3 amb el partit d'anada dels setzens de final de la Copa del Rei, entre la Cultural Lleonesa i el Barça va obtenir un gran resultat i va liderar la franja, amb una quota del 20,3% i 493.000 espectadors, i va ser el desè programa més vist del mes. Va tenir una audiència acumulada 1.116.000 espectadors i el minut més vist va ser a les 21.59, amb 593.000 espectadors i un 24,0% de quota.

"La catedral del mar" es va acomiadar amb molt bon resultat, l'últim capítol el van veure 494.000 espectadors i va fer una quota del 18,4%. I té una valoració qualitativa del 8.7, segons el panel GfK. La mitjana dels 8 capítols va ser de 476.000 espectadors i una quota del 19,1%, a més de liderar la franja. L'especial "Les claus de la catedral" que es va emetre després del vuitè capítol, també va fer un bon resultat, amb 267.000 espectadors i un 16,9% de quota.

La coproducció de TV3  "Incerta glòria" va registrar el millor resultat de "La gran pel·lícula" de la temporada i la segona millor del 2018, amb 308.000 espectadors i un 15,0% de quota.

I pel que fa a les estrenes del mes, totes han obtingut bons resultats. "Si no t'hagués conegut", amb 476.000 espectadors i una quota del 17,8%; "El got d'aigua", amb una quota del 9,9% i 265.000 espectadors, i "Natura sàvia", amb un 16,3% i 335.000 espectadors.

Esport3 fa el millor resultat des del març del 2017

Diumenge 28 d'octubre amb el partit en què el Barça va guanyar per 5-1 el Reial Madrid, Esport3 va fer el millor resultat des del 8 de març del 2017, amb una quota del 2,4%. A més, el programa "Esport club: el clàssic" va fer un excel·lent resultat amb una quota del 7,4% i 146.000 espectadors, i una audiència acumulada de 359.000 espectadors.

El "TN vespre" de l'1 d'octubre, "Com si fos ahir" i "Polònia", el més vist a internet

A l'octubre, TV3 ha tingut 9,8 milions de reproduccions de vídeo. El programa més vist en directe ha estat el "TN vespre" del dia 1 d'octubre, amb 26.000 usuaris únics. D'altra banda, els més vistos a la carta han estat "Com si fos ahir", amb 1.115.000 reproduccions, i "Polònia", amb 311.000 reproduccions. I pel que fa al vídeo més vist ha estat el capítol de "Polònia" del dia 4 d'octubre, amb 62.500 reproduccions.

I pel que fa a internet, a l'octubre, 3.076.000 usuaris únics han visitat el portal de la CCMA. La secció de Notícies (324.cat) ha tingut 1.163.000 d'usuaris únics. I la conversa a les xarxes socials sobre els continguts de TV3 ha generat més de 365.000 missatges a Twitter durant l'octubre, segons dades de Kantar Media.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut