TV3 i "Merlí" lideren l'audiència d'ahir dilluns

TV3 lidera l'audiència d'ahir, dilluns, amb un 13,5% de quota. "Merlí", líder de la seva franja, és el programa més vist del dia, amb 578.000 espectadors de mitjana, rècord de la temporada. El segueixen el "TN migdia" i el "TN vespre". "Crackòvia" també se situa entre els cinc més vistos i és líder de la seva franja. TV3 lidera el "prime time" amb comoditat i una quota del 17,1%.

El filòsof Friedrich Engels, cofundador juntament amb Karl Marx de la teoria del comunisme modern donava nom al capítol d'ahir de "Merlí", la sèrie de TV3 que, un dilluns més, va tornar a liderar la seva franja d'emissió. El capítol d'ahir va ser el programa més vist del dia, amb una audiència de 578.000 espectadors i una quota del 22,3% i rècord de la temporada de la sèrie. TV3, amb els resultats de "Merlí", el "TN vespre" -tercer programa més vist amb 533.000 espectadors i una quota del 18,9%- i "Crackòvia" -cinquè més vist amb 398.000 espectadors i una quota del 13,4%- va liderar el "prime time" amb una quota mitjana del 17,1%.

 

Un dia més es confirma la força dels serveis informatius de TV3. Tots ells van liderar la seva franja d'emissió. El "TN migdia" va ser el segon programa més vist, amb 552.000 espectadors i una quota del 27,4%, i el "TN vespre", amb 533.000 espectadors i un 18,9% de quota, es va situar en tercera posició. "El TN comarques", sisè programa més vist, va tenir una audiència de 341.000 espectadors i una quota del 18%.

 

TV3, en conjunt, va liderar l'audiència del dia amb una quota del 13,5%.

 

Merlí, també líder a internet

 

"Merlí", que ahir va liderar l'audiència televisiva, també és tot un èxit a internet. Des que va arrencar aquesta segona temporada, el programa s'ha situat primer del rànquing setmanal de programes més vistos en usuaris únics, en set de les nou setmanes de què es tenen dades.

 

Fins diumenge, dia 20 de novembre, els diferents capítols de la sèrie havien tingut 2.280.000 reproduccions, amb una mitjana setmanal de 116.000 usuaris únics i 253.000 reproduccions. Val a dir que un 22,4% del consum d'aquests vídeos a la carta es fa des de fora de Catalunya. El capítol més vist fins ara és el dedicat a Judith Butler que fins ara porta 240.000 reproduccions.

 

A les xarxes, la sèrie també està tenint molt de ressò. A Facebook, "Merlí" té 26.300 seguidors i a Twitter en són 12.700. Els diferents capítols de "Merlí" són el programa de TV3 més comentat en aquesta xarxa social.

 

tv3.cat