TV3 i Catalunya Ràdio tornen a ser, de manera destacada, els mitjans preferits per informar-se, segons el baròmetre del CEO

Segons la tercera onada del 2018 del baròmetre d'Opinió Pública, feta pública avui pel Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), un 53,4% dels enquestats segueixen la informació a TV3 i al 3/24, 2,8 punts per sobre de l'onada anterior. D'altra banda, les emissores de Catalunya Ràdio les segueixen un 34,5% dels enquestats, i superen en 3,3 punts les dades de l'anterior baròmetre. Aquestes xifres situen els mitjans de la CCMA com els preferits per l'audiència a l'hora d'informar-se.

Avui s'ha fet públic el baròmetre d'Opinió Pública del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO) que correspon a la tercera onada del 2018. Segons aquest estudi, TV3 augmenta el seguiment i es manté al capdavant de la llista de canals de televisió, a molta distància del segon. Pel que fa a Catalunya Ràdio, també experimenta un increment important respecte al baròmetre anterior. 

Segons la tercera onada del baròmetre del CEO, el 53,4% dels enquestats segueixen la informació a TV3 i al 3/24. En concret, TV3 passa del 47,1% de l'onada anterior al 48,9% i es manté al capdavant de la classificació, a molta distància de la segona de la llista, La Sexta, amb un 10,3%. També augmenta el nombre de seguidors el 3/24, que passa del 3,5% al 4,5%.

D'altra banda, el 34,5% dels enquestats tria Catalunya Ràdio i Catalunya Informació per escoltar els espais informatius, una xifra que supera en 3,3 punts la de l'anterior baròmetre. Catalunya Ràdio experimenta un increment molt destacable, ja que passa del 26,4% al 31,2%.

 

tv3.cat

catradio.cat

ccma.cat

Anar al contingut