TV3 i Catalunya Ràdio, els mitjans preferits per informar-se, segons el Baròmetre del CEO

Segons la primera onada del 2017 del Baròmetre d'Opinió Pública, feta pública avui pel Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), un 44,3% dels enquestats segueixen la informació a TV3 i al 3/24, i les emissores de Catalunya Ràdio són seguides per un 30,0% dels enquestats, i superen, en gairebé 6 punts, l'onada anterior. Aquestes xifres situen els mitjans de la CCMA com els preferits per l'audiència a l'hora d'informar-se.

Avui s'ha fet públic el Baròmetre d'Opinió Pública del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), corresponent a la primera onada del 2017. Segons aquest estudi, TV3 augmenta el seguiment i es manté al capdavant de la llista de canals de televisió, a molta distància del segon. Pel que fa a Catalunya Ràdio, també experimenta un increment important respecte al baròmetre anterior. 

Segons la primera onada del Baròmetre del CEO, el 44,3% dels enquestats segueixen la informació a TV3 i al 3/24. En concret, TV3 passa del 40,7% de l'onada anterior al 41,4% i es manté al capdavant de la classificació, a molta distància de la segona de la llista, TVE-1, amb un 13,8%.

D'altra banda, el 30,0% dels enquestats tria Catalunya Ràdio i Catalunya Informació per escoltar els espais informatius, una xifra que incrementa, en gairebé 6 punts, la de l'anterior baròmetre. Catalunya Ràdio passa del 21,0% al 25,5%, i Catalunya Informació, del 3,1% al 4,5%.

tv3.cat

catradio.cat

ccma.cat