TV3, el mitjà preferit per informar-se, segons el Baròmetre del CEO

Segons la tercera onada del 2017 del Baròmetre d'Opinió Pública, feta pública avui pel Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), un 50,9% dels enquestats segueixen la informació a TV3 i al 3/24, i les emissores de Catalunya Ràdio i Catalunya Informació són seguides per un 33,6% dels enquestats. Aquestes xifres suposen un increment molt important respecte a les dades de la segona onada del mateix baròmetre.

Avui s'ha fet públic el Baròmetre d'Opinió Pública del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), corresponent a la tercera onada del 2017. Segons aquest estudi, TV3 augmenta el seguiment i es manté al capdavant de la llista de canals de televisió, a molta distància del segon. Pel que fa a Catalunya Ràdio, també experimenta un increment important respecte al baròmetre anterior. 

Segons la tercera onada del Baròmetre del CEO, el 50,9% dels enquestats segueixen la informació a TV3 i al 3/24, molt per sobre de l'onada anterior, en que la suma dels dos canals va ser del 43,2%. En concret, TV3 passa del 39,4% de l'onada anterior al 47,0% i es manté al capdavant de la classificació, a molta distància de la segona de la llista, La Sexta, amb un 13,0%. Pel que fa al 3/24, ha augmentat una dècima i ha passat del 3,8% de l'onada anterior, a un 3,9%.

D'altra banda, el 33,6% dels enquestats tria Catalunya Ràdio i Catalunya Informació per escoltar els espais informatius, una xifra que incrementa en gairebé 7 punts la de l'anterior baròmetre. Catalunya Ràdio passa del 23,6% al 31,6%. Segons el Baròmetre, Catalunya Informació és l'opció triada per un 2,0% dels enquestats.

tv3.cat

catradio.cat

ccma.cat

Anar al contingut