TV3 creix i manté un lideratge destacat com a mitjà preferit per informar-se, segons el Baròmetre del CEO

Segons la segona onada del 2016 del Baròmetre d'Opinió Pública, fet públic avui pel Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), les emissores de Catalunya Ràdio són seguides per un 28,6% dels enquestats.

Avui s'ha fet públic el Baròmetre d'Opinió Pública del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), corresponent a la segona onada del 2016. Segons aquest estudi, TV3 augmenta el seguiment i se situa al capdavant de la llista de canals de televisió.

D'aquesta manera, un 47,5% dels enquestats segueixen la informació a TV3 i el 3/24. Aquesta xifra representa un increment respecte al Baròmetre anterior, que era del 46,3%. El 43,4% dels enquestats tria TV3 per veure habitualment els espais informatius, una xifra que situa la cadena en la primera posició de la classificació, a molta distància de la segona de la llista, Tele 5, amb un 11,5%.

D'altra banda, el 28,6% dels enquestats tria Catalunya Ràdio i Catalunya Informació per escoltar els espais informatius.

 

tv3.cat

catradio.cat

ccma.cat

 

Anar al contingut