TV3 continua sent la televisió líder a internet, i Catalunya Ràdio triplica l'audiència en un any

Segons les dades de comScore del juliol, TV3 continua sent la televisió líder a internet a Catalunya, amb gairebé un milió i mig d'usuaris únics, i Catalunya Ràdio triplica les xifres d'audiència digital respecte al juliol de l'any passat.

TV3, que continua guanyant audiència digital, és, per tercer mes consecutiu, la televisió líder a internet a Catalunya, amb 1.442.000 usuaris únics, segons les dades de comScore* corresponents al mes de juliol. Pel que fa a Espanya, amb 2.020.000 usuaris únics, obté un 55% més d'audiència que al juliol del 2016. Pel que fa al consum de vídeo per internet, TV3 també lidera el rànquing de televisió a Catalunya, amb 330.000 espectadors únics de vídeo, un registre que li permet mantenir el lideratge en aquest àmbit per sisè mes consecutiu. A Espanya, obté 565.000 espectadors únics, un 80% més que fa un any. Els continguts més vistos de juliol han estat, en primer lloc, "Nit i dia", seguida de les diferents edicions del "Telenotícies migdia" i del programa de documentals "Sense ficció".

Catalunya Ràdio, amb 466.000 usuaris únics a Espanya al juliol, triplica les xifres d'audiència per internet en un any, després de mesos acumulats de rècords de consum a través d'ordinadors i dispositius mòbils. A Catalunya, obté 308.000 usuaris únics, un augment del 208%. "El matí de Catalunya Ràdio", el magazín del cap de setmana "El suplement" i les diferents edicions dels informatius han estat els continguts amb més consum digital.

En conjunt, la Corporació Catalunya de Mitjans Audiovisuals (CCMA) acumula 1.592.000 usuaris únics a Catalunya aquest mes.

(*comScore MMX Multiplataforma i comScore Video Metrix, juliol 2017)

tv3.cat
catradio.cat

Anar al contingut