Més d'1,8 milions d'usuaris visiten els webs de la CCMA al setembre

Els webs de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) s'han situat per sobre del milió d'usuaris únics durant un any seguit. En aquest període, s'han aconseguit increments d'audiència tan significatius com el 50% d'augment de Televisió de Catalunya, que ha acabat el setembre amb 1,4 milions d'usuaris únics, o el 40% de Catalunya Ràdio, que n'ha sumat 281.000.

A aquestes dades que mensualment audita OJD cal sumar-hi el gran creixement de la presència de la CCMA a les xarxes socials, amb gairebé 900.000 seguidors a Facebook i més de 44.000 a Twitter. A més dels increments de TVC i Catalunya Ràdio, també han millorat les xifres del 3cat24.cat i del Clubdecuines, tots dos amb un 18% més d'audiència que fa un any. Els bons resultats es fan extensius al portal del Super3, que ha incrementat l'audiència un 30% en només un any, i a iCat fm, amb una pujada del 35% en el mateix període. Pel que fa a la comparació respecte a l'agost, el conjunt de la CCMA ha pujat un 60%; TVC, un 73%; Catalunya Ràdio, un 63%; i la resta d'agrupacions (3cat24.cat, Elsesports i ClubdeCuines) han augmentat una mitjana d'un 30%. Un 70% més de seguidors a Twitter En l'àmbit de les xarxes socials la progressió també és a l'alça. A Facebook, l'augment respecte al mes passat és del 13%: 892.000 seguidors davant dels 789.000 del mes d'agost. Cal destacar l'ascens de la plana "La transmissió d'en Puyal - La TdP", que en menys d'un mes ha aconseguit més de 5.500 seguidors. Les pàgines més seguides continuen sent la de l'"APM" (245.000 seguidors), la de "Crackòvia" (210.000) i la de "Polònia" (84.000). Pel que fa a Twitter, la pujada ha estat del 70%. Dels 26.000 seguidors de l'agost s'ha passat als 44.300 al setembre. Hi destaquen els perfils de TV3, amb gairebé 5.000 seguidors, i del 3cat24.cat, amb 3.500. També és remarcable el gran ressò que obtenen a Twitter alguns hashtags lligats a continguts de la CCMA. Per exemple, el hashtag #elconvidat ha estat un dels més utilitzats a nivell estatal. Augment del 151% en consum de vídeo en línia Pel que fa al consum de vídeo, cal destacar l'èxit del 3alacarta i de les transmissions en directe. S'han sumat 5,5 milions de visualitzacions dels programes de TVC, un 151% més que al setembre del 2009. Quant al consum dels àudios de Catalunya Ràdio, l'increment ha estat del 30%, amb 200.000 hits (accessos) més que fa un any, i amb prop d'un milió de podcasts servits, un 42% més.
Anar al contingut