Martí Patxot, nou director de Comercial i de Màrqueting de la CCMA

El Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha acordat aquest matí nomenar Martí Patxot nou director corporatiu de l'àrea Comercial i de Màrqueting del grup, en substitució de Carles Manteca. 
Martí Patxot

Martí Patxot

Un cop consolidat l'espai de sinergies entre els diferents mitjans de la Corporació, Martí Patxot assumeix el repte d'avançar en el desenvolupament de noves fórmules i estratègies de comercialització de la publicitat i de noves línies de negoci. A més, té l'objectiu d'optimitzar el producte comercial vinculat a continguts i programes de Televisió de Catalunya, Catalunya Ràdio i els Mitjans Digitals de la Corporació, amb l'objectiu de maximitzar els ingressos i establir noves complicitats amb el sector.

Carles Manteca tanca la seva etapa al capdavant d'aquesta àrea i es reincorpora a l'estructura de Televisió de Catalunya, després de dos anys d'implantació de noves metodologies i de potenciar la imatge conjunta dels mitjans de la CCMA.

Martí Patxot i Cardoner (Barcelona, 1975) és enginyer de Telecomunicacions per La Salle – Universitat Ramon Llull, especialitzat en els àmbits d'imatge, so i multimèdia, i PDD per IESE. Fins ara, i des del 2013, era director de Mitjans Digitals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. Anteriorment havia estat responsable de Nou Negoci Digital al Departament Comercial de TV3, des d'on va desenvolupar nous models basats en noves plataformes i finestres de consum digital.

Home de perfil executiu en els àmbits tècnic, tecnològic i comercial, es va incorporar a la CCMA el 1999 com a responsable d'operacions de TVC Multimèdia, empresa d'R+D del grup especialitzada en la comercialització de productes i serveis per a empreses del sector audiovisual i multimèdia. El 2005 va ser nomenat director tècnic d'Activa Multimèdia Digital, per dirigir els àmbits d'R+D, Operacions i Sistemes d'Informació en aquesta nova empresa tecnològica de la Corporació. També havia estat director de Producte i Relació amb Client d'Activa Multimèdia Digital, del 2008 al 2011, etapa en què va dirigir les àrees de Màrqueting i Vendes, Operacions i Atenció al Client.

 

ccma.cat