Clara Segura, a "Nit i dia"
Clara Segura, a "Nit i dia"

Les estrenes fan líder el "prime time" de TV3

TV3 lidera el "prime time" amb una quota de l'11,5%, situa 17 programes entre els 30 més vistos del mes i lidera el rànquing del programa més vist en 22 ocasions. Els informatius de TV3 continuen liderant l'audiència en totes les seves edicions i se situen entre els programes més vistos d'abril. Rècord de visites al web del portal 324.cat. El partit entre la Juve i el Barça, el més vist del mes amb 908.000 espectadors. TV3 tanca l'abril amb una quota del 9,6%.

Estrenes d'èxit

Les estrenes d'aquest mes d'abril han tingut molt bona acceptació entre l'audiència i això ha repercutit en el lideratge de la franja del "prime time" que TV3 domina amb una quota mitjana de l'11,5%. Totes aquestes novetats han arrencat amb molt bons resultats. La segona temporada de la sèrie "Nit i dia" ho ha fet amb una quota del 16,1% i una audiència de 411.000 espectadors, mentre que el retorn de Quim Masferrer amb "El foraster" va reunir 395.000 espectadors i va tenir una quota del 15,8%. Totes dues estrenes van liderar la seva franja còmodament. Marc Ribas, que cada dia es posa davant dels fogons de "Cuines", condueix el concurs "Joc de cartes", una de les novetats que també ha tingut molt bona rebuda, amb un 14,5% de quota i 387.000 espectadors de mitjana. Finalment, la sèrie "El lloc dels fets", que recrea episodis destacats de la història de Catalunya, la van seguir 217.000 espectadors amb una quota del 12,3%. "Joc de cartes" i "El lloc dels fets" van ser la segona opció de la seva franja d'emissió.

Si la rebuda des del punt de vista quantitatiu ha estat molt bona, des del vessant qualitatiu aquestes novetats han rebut una valoració excel·lent. Els espectadors participants en el panel GFK els han atorgat la següent qualificació: "El lloc dels fets", 8,8; "El foraster", 8,6; i "Nit i dia", 8,3. TV3, en conjunt, amb un índex de 8,2, continua sent la televisió generalista amb millor valoració qualitativa en aquest panel, quatre dècimes davant de La Sexta, que se situa segona de les generalistes.

La remodelació de la franja de tarda de TV3, amb l'estrena de la sèrie "Nashville" també està tenint una bona repercussió. La sèrie dramàtica, centrada en la lluita entre dues estrelles de la música country – una emergent i l'altra en fase crepuscular- ha tingut una bona acollida entre els espectadors de TV3, especialment entre el sector més jove, i ha aconseguit una audiència mitjana de 173.000 espectadors i una quota de l'11,8%, i és la segona opció de la seva franja d'emissió.

Lideratge informatiu

Els telenotícies de TV3 mantenen el lideratge en totes les edicions i se situen entre els programes més vistos del mes d'abril i han liderat el rànquing del programa més vist del dia en 19 ocasions. A més, des del punt de vista qualitatiu, lideren el rànquing amb  una excel·lent valoració qualitativa del 8,2 en l'índex GFK, en què també lideren en credibilitat.

En l'àmbit informatiu també cal destacar la programació especial de la Diada de Sant Jordi, líder d'audiència i programa que va rebre una alta valoració qualitativa per part dels participants en el panel GFK, que li van atorgar un 8,5.

El canal informatiu 3/24 tanca el mes amb una quota de l'1,5% i és líder entre els canals de notícies, nou dècimes per davant del seu directe competidor.

A internet, els continguts informatius són els que tenen més audiència i el portal de notícies 324.cat fa un nou rècord de visites al web. El 324.cat experimenta un creixement del 90% en usuaris únics respecte l'abril del 2016 i un 15% respecte el març del 2017. La notícia més llegida ha estat la de la mort de Carme Chacón.

Juventus-Barça, el més vist del mes

La transmissió de TV3 del partit d'anada de l'eliminatòria de Champions entre la Juventus de Milà i el FC Barcelona ha estat l'emissió més vista del mes d'abril amb una audiència de 908.000 espectadors i una quota del 31,9%. En l'àmbit esportiu, també destaca la pròrroga de la tornada de Champions entre el Madrid i el Bayern, amb una quota del 20,2% i una audiència de 625.000 espectadors.

"Gol a gol, el clàssic", programa dedicat a l'enfrontament Madrid-Barça de Lliga, s'ha situat entre els més vistos del mes amb una audiència de 452.000 espectadors i una quota del 17,2%, en emissió conjunta a TV3 i Esport3. Aquest ha estat el programa més vist del canal esportiu que tanca l'abril amb una quota del 0,8%, per davant de la resta dels seus competidors.

A internet, els vídeos més vistos en directe també corresponen a les transmissions dels partits Bayern-Madrid i Juve-Barça.

Super3/33

El canal Super3/33 es manté en la mateixa quota del mes de març amb un 1,2%. Pel que fa a la franja del Super3 creix una dècima, obté un 1,5% de quota i és la segona opció entre el públic de 4 anys i més. La franja horària del 33 manté la mateixa quota del mes de març, el 0,8%.

Mitjans digitals: Aznar i Bertín a "Polònia"

Aquest mes d'abril, el vídeo "Bertín Osborne entrevista Aznar a Polònia" és el més vist a la xarxa amb 121.000 reproduccions a la carta i se situa com el més vist del 2017. "La Riera" lidera el rànquing dels més vistos a la carta i "Polònia" ocupa el segon lloc.

El portal de la CCMA ha tingut més de 2,7 milions d'usuaris únics amb un creixement del 12% respecte al mes d'abril del 2016. El consum de vídeo als canals digitals ha estat de 6,1 milions de reproduccions.

tv3.cat

Anar al contingut