Les campanades de TV3 lideren la nit de Cap d'Any

TV3 lidera l'audiència l'últim dia del 2015 amb una quota del 15,4%. Les campanades de Cap d'Any de TV3 són el programa més vist del dia amb una audiència mitjana de 669.000 espectadors i una quota del 29,8%. TV3 tanca el 2015 mantenint el liderat absolut per sisè any consecutiu, en els rànquings d'audiència i de programes. Sis anys en primera posició, liderant un total de 62 dels 72 mesos d'aquest període que va des del 2010 fins ara.

Les campanades més vistes                                                           

La transmissió de les campanades de TV3, des de Barcelona, són les més vistes de totes les cadenes, amb 669.000 espectadors de mitjana i una quota del 29,8% i encapçalen el rànquing de programes més vistos del dia, on sis dels set programes amb més audiència són de TV3.                                                                                                                               

L'audiència mitjana dels minuts del canvi d'any, de les 24.00 a les 00.01, és de 758.000 espectadors amb una quota del 32,6%. De fet, aquest és el moment àlgid d'una nit dominada per TV3. El "Telenotícies vespre", lidera la seva franja amb 463.000 espectadors i una quota del 25,1%. A continuació, "Zona zàping" obté un 25,7% de quota amb 484.000 espectadors de mitjana. A partir de les 22.30 i fins a les 23.40, quan comença el programa de les "Campanades de Cap d'Any", "Polònia" registra 503.000 espectadors i una quota del 25,3%.

"TN migdia", amb 606.000 espectadors i una quota del 30,3% és el segon programa més vist d'un rànquing on sis dels set programes amb més audiència són de TV3. "TN vespre", amb 463.000 espectadors i una quota del 25,1% és el sisè més vist, seguit de "Mr. Bean", setè, amb 392.000 espectadors i una quota del 18,5%.

La transmissió del sorteig de "La Grossa" també creix en audiència i té una mitjana de 246.000 espectadors, amb una quota del 20,7%.

Pel que fa a la jornada completa, TV3 lidera el dia amb un 15,4% de quota, per davant de T5, amb un 12,6%; Antena 3, que registra un 10,8%, i La1, amb un 10,2%.

TV3 líder per sisè any consecutiu

TV3 tanca el 2015 mantenint el liderat absolut per sisè any consecutiu, en els rànquings d'audiència i de programes. Sis anys en primera posició, liderant un total de 62 dels 72 mesos d'aquest període que va des del 2010 fins ara. Aquesta solidesa de l'audiència de TV3 i la fidelitat  dels seus espectadors fa que aquest 2015 la cadena hagi estat la més vista un total de 170 jornades, i que dels 365 dies d'aquest 2015, en 329 ocasions el programa més vist del dia hagi estat de TV3. D'altra banda, en el rànquing anual dels 40 programes més vistos, TV3 n'ha situat 29. De les altres cadenes de Televisió de Catalunya cal destacar que el canal de notícies 3/24 i el canal Esport3 mantenen el liderat de les cadenes temàtiques. Finalment, TV3 obté una nota de 8,2 en l'índex qualitatiu que elabora l'empresa GFK. Amb aquesta valoració TV3 millora l'índex aconseguit els quatre anys anteriors i estableix un nou rècord qualitatiu. Els telenotícies  de TV3 són els informatius més ben valorats, amb un índex qualitatiu mitjà de 8,3, que creix una dècima respecte l'any anterior.

Segons dades de Kantar Media, TV3 lidera l'audiència de l'any 2015, amb una quota anual del 12,5%, davant de Tele5, amb una quota de l'11,6% i Antena 3, tercera un 11,3%. A continuació s'ha situat La1 amb el 7,3%, seguida per Cuatro, amb el 7,0% i La Sexta, amb el 6,6%. Les cadenes temàtiques de pagament han crescut i tenen un 6,2% mentre que 8TV tanca l'any amb el 3,3% i La 2 se situa en una quota del 2,3%. Pel que fa als canals temàtics de TV3, el Super3/33 se situa en una quota de l'1,5%, la mateixa que el canal informatiu 3/24, que creix dues dècimes més que l'any passat i es consolida com a referent informatiu. També és líder en la seva temàtica l'Esport3, que tanca el 2015 amb una quota  de l'1,1%. Aquests percentatges confirmen la tendència en la fragmentació de les audiències, mantinguda el 2015, any en què la mitjana de consum per persona i dia és de 234 minuts, davant dels 243 del 2014.

Anar al contingut