"La nit dels ignorants 2.0" a Montserrat
"La nit dels ignorants 2.0" a Montserrat

Gran èxit de la sortida a Montserrat de "La nit dels ignorants 2.0", de Xavier Solà, per celebrar l'emissió número 1.000 del programa

Aquesta sortida s'ha fet en col·laboració amb la campanya "Donem la llauna a la fam", del Banc dels Aliments.

Aquest dijous, 21 de maig, hi ha hagut un gran èxit en la sortida  a Montserrat de 150 oients de "La nit dels ignorants 2.0" , de Xavier Solà,  per celebrar l'emissió número 1000 d'aquest programa en la seva nova etapa 2.0.

L'equip del programa, encapçalat per Xavier Solà, va sortir ahir al migdia, des de  Barcelona, amb dos autocars plens d'oients per anar al monestir de Montserrat. Cent persones en dos autocars i cinquanta més que hi van anar pel seu compte i que es van trobar allà per viure una tarda i un vespre ple d'activitats.

Allà els va rebre un monjo de la comunitat benedictina i es va fer una visita al Museu de Montserrat, on van veure el fons i les exposicions temporals. També hi va haver un recorregut per l'Espai Audiovisual, que va acabar amb un berenar típic i l'assistència a l'ofici de vespres de la comunitat a la basílica de Santa Maria, amb el cant de la Salve Montserratina i del Motet polifònic, a càrrec de l'Escolania. I hi va haver també  temps per fer visites a la Moreneta, a la Santa Cova.

A més, s'ha fet una acció de responsabilitat social corporativa amb els oients que hi han participat, en col·laboració amb la campanya "Donem la llauna a la fam", del Banc dels Aliments.

Durant la sortida també s'ha estrenat en exclusiva el perfum de "La nit dels ignorants" en versió masculina i femenina, amb la participació de l'empresa "Drops&You"

Catradio.cat/LaNitDelsIgnorants

Facebook.com/LaNitDelsIgnorants

Twitter.com/LaNitDelsIgnorants

 

Anar al contingut