Els webs de la CCMA tornen a batre rècords d'audiència, per sobre del milió d'usuaris únics

Els llocs web de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) han superat el seu propi rècord d'audiència amb la suma, durant el mes de novembre, d'1,1 milions d'usuaris únics, i s'han consolidat com la presència en català més important d'internet.

Entre els portals que incrementen la seva audiència destaca especialment elsesports.cat, que suma un 21% més d'usuaris únics gràcies a les transmissions en directe dels partits de bàsquet de l'Eurolliga del Regal F. C. Barcelona i el DKV Joventut de Badalona. El 3alacarta, d'altra banda, ha augmentat un 20% l'audiència des que el dia 1 de novembre es va convertir en un servei gratuït. D'acord amb les estadístiques que mensualment audita l'OJD, els webs de la CCMA van obtenir el mes passat una xifra d'1.119.961 visitants i van superar en més de 9.000 els registrats el mes anterior-. A més, els usuaris dels portals tenen una estada mitjana de 8' 20" a cada web, una de les xifres més altes d'Espanya. El portal elsesports.cat és el que presenta un augment més significatiu d'audiència. El lloc esportiu de referència en català passa de 67.758 a 81.923 usuaris únics, un 20,9% més. Aquest increment es deu, en gran part, a l'aposta de transmetre en directe els partits de l'Eurolliga dels equips catalans, que el 33 ofereix en un format molt dinàmic, amb una roda de connexions constants amb les diverses pistes de joc. Televisió de Catalunya manté el lideratge El més visitat de la CCMA va ser el grup de webs de Televisió de Catalunya, amb 843.429 usuaris únics -un augment de l'1,76% respecte al mes d'octubre- i 17,8 milions de pàgines vistes. A més, el portal ha notat molt positivament el pas a servei gratuït del 3alacarta. Des de l'1 de novembre, dia en què es va obrir l'arxiu a internet de Televisió de Catalunya, el servei ha tingut un creixement d'audiència de gairebé el 20%, i ha passat de 2,2 milions de visualitzacions a 2,6 milions. El portal informatiu 3cat24.cat suma més de 236.000 usuaris únics i 1,9 milions de pàgines vistes. El grup d'emissores de Catalunya Ràdio, d'altra banda, continua la seva tendència a l'alça i suma ja 169.470 usuaris únics (0,76% més) i 5,7 milions de pàgines vistes. CCRTV Interactiva és l'empresa de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals encarregada de crear continguts i difondre els que generen tant Televisió de Catalunya com Catalunya Ràdio a través dels nous mitjans de comunicació interactius, com internet, teletext, telefonia mòbil, agendes electròniques, televisió digital terrestre, etc., i tots aquells que puguin sortir en el futur.
Anar al contingut