Els telenotícies i el "30 minuts", els més vistos de diumenge i líders de la franja

Ahir, diumenge, les dues edicions del "TN cap de setmana" i el "30 minuts" van ser els programes més vistos del dia i líders de la seva franja. Dissabte, TV3 va liderar el dia, i els telenotícies i el "Preguntes freqüents" van encapçalar el rànquing dels més vistos

Els tres programes més vistos de diumenge van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb una quota del 23,8% i 598.000 espectadors. El va seguir l'edició del migdia, amb 345.000 espectadors i una quota del 20,8%. I el "30 minuts" titulat "Brexit, l'última frontera", va ser tercer, amb una quota de l'11,1% i 285.000 espectadors. Tots tres van liderar la seva franja.

Dissabte, TV3, líder del dia

TV3 va liderar dissabte, amb una quota del 10,7%. Els tres programes més vistos van ser de TV3, amb les dues edicions del "TN cap de setmana" en els dos primers llocs. El migdia, en primer lloc, amb una quota del 23,6% i 356.000 espectadors, i el vespre, en segon lloc, amb 351.000 espectadors i una quota del 16,1%. I el "Preguntes freqüents" va ocupar el tercer lloc i continua liderant la nit dels dissabtes, amb una quota del 17,5% i 307.000 espectadors.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut