El Servei d'Atenció de la CCRTV rep més de 13.000 contactes en els tres primers mesos de funcionament

El Servei d'Atenció a l'Espectador i l'Oient ha rebut des que es va inaugurar, el 9 d'octubre de 2006, fins al 9 de gener de 2007, un total de 13.186 contactes. Els espectadors, oients i usuaris dels mitjans de la CCRTV han tingut una resposta molt activa davant la creació del Servei, i han adreçat tota mena de consultes, suggeriments, queixes i agraïments al telèfon d'atenció (902 07 5430) i als webs del Servei (www.5430.cat).

El telèfon del Servei ha atès prop d'una tercera part dels contactes rebuts, mentre que la resta han arribat a través d'internet. Més de la meitat de les comunicacions han estat consultes o preguntes. Des del Servei d'Atenció, tot i que encara s'han de perfeccionar i agilitzar alguns mecanismes, s'ha donat resposta a gairebé la totalitat de les demandes rebudes. Tota aquesta comunicació directa ha permès conèixer, de primera mà, moltes reaccions del públic davant l'activitat de les empreses de la CCRTV. En el cas de Televisió de Catalunya, els programes amb un volum més gran de comunicació amb el públic han estat La Marató de TV3 i els magazines i els informatius diaris (Els matins, Telenotícies, El Club, La nit al dia). Els seguidors de les sèries de ficció pròpies (El cor de la ciutat, Porca Misèria, Mar de fons, Ventdelplà) es troben també entre els comunicants més actius, a l'igual que el públic de Polònia, La cuina de l'Isma i Caçadors de bolets. El servei d'internet 3alacarta i les qüestions tècniques, en especial les relacionades amb la TDT, han generat també un nombre de contactes molt elevat. Catalunya Ràdio manté també una comunicació molt intensa amb els oients. Entre els programes més contactats destaquen El matí de Catalunya Ràdio, El cafè de la República, El suplement i On vols anar a parar. Pel que fa a les altres emissores, els oients de Catalunya Música s'interessen especialment per les transmissions de concerts, els d'iCat fm valoren la qualitat de la música emesa i els de Catalunya Informació consulten i aporten dades sobre el trànsit i el temps. El Servei d'Internet, per la seva banda, ha resolt molts dubtes sobre com escoltar la ràdio a la carta i com descarregar programes pel sistema podcasting. El Servei d'Atenció a l'Espectador i l'Oient, que té com a objectiu principal fer encara més pròxima, oberta i transparent la relació amb el públic, ha facilitat també tota mena d'explicacions a les persones que en demanaven o que formulaven una queixa. Les opinions i valoracions dels espectadors i oients es traslladen als responsables dels serveis i programes, amb la finalitat de detectar aspectes a millorar. Per a més informació, consulteu el dossier adjunt a l'àrea restringida de la sala de premsa. Si no en sou usuaris, registreu-vos aquí.
DOCUMENTS RELACIONATS
Anar al contingut