Portal web de TV3
Portal web de TV3
Més consum de vídeo

El portal de TV3 i Catalunya Ràdio celebra el primer aniversari com a líder d'audiència a Catalunya

Un any després de la seva estrena, el nou portal de TV3 i Catalunya Ràdio s'ha consolidat com el mitjà audiovisual amb més audiència en consum de vídeo a Catalunya, segons dades de comScore Videometrix, i el mes de novembre ha obtingut les millors dades d'audiència des del seu naixement.

El portal, que es va estrenar el 24 de novembre del 2014, ha registrat durant aquest primer any una mitjana de més de 2,6 milions d'usuaris únics i 16 milions de pàgines vistes mensuals, segons dades mesurades amb Adobe Analytics.

L'ordinador segueix sent el dispositiu més habitual d'accés al portal (52% dels accessos), però els accessos des de mòbils (37%) i tauletes (11%) van en augment. El creixement d'audiència del portal s'ha produït justament per l'increment a través de dispositius mòbils, que alguns mesos ja és fins i tot majoritari.

Cada mes es fan de mitjana més de 6,3 milions de reproduccions de vídeo, un 70% de les quals es fan a través del portal i la resta des de les aplicacions mòbils (20%) o els serveis de TV connectada (10%). El consum de vídeo a la carta suposa tres quartes parts del consum de vídeo total. El mes de novembre s'han registrat les dades més altes de consum de vídeo des que disposem de dades, amb 7,7 milions de reproduccions.

Pel que fa al consum d'àudio, cada mes es registren prop de 700.000 reproduccions de mitjana, un 78% de les quals es fan a través del portal web i la resta a través de les aplicacions per a dispositius mòbils (22%).

Durant aquest primer any del portal, els dies amb més afluència d'usuaris han estat el 27 de setembre (eleccions al Parlament de Catalunya), el 25 de març (sinistre de l'avió de Germanwings), el 24 de maig (eleccions municipals) i el 7 de juny (celebració del triplet del Barça).    

Els programes més vistos durant aquest darrer any han estat "La Riera", "Telenotícies", "Polònia", "El faro, cruïlla de camins" i "Els matins". Les sèries "Merlí" i "Cites" també han liderat el rànquing de programes més vistos durant les setmanes que s'han emès per televisió.

Pel que fa als programes radiofònics, el més escoltat ha estat "El matí de Catalunya Ràdio", seguit de "L'ofici de viure", "La tribu de Catalunya Ràdio", "El club de la mitjanit" i "La transmissió d'en Puyal".

 

tv3.cat

catradio.cat

ccma.cat

 

Anar al contingut