Catalunya Ràdio encadena els dos millors EGMs de la seva història amb rècord absolut d'"El matí de Catalunya Ràdio"

Per segona onada consecutiva de l'EGM, Catalunya Ràdio obté unes xifres de rècord amb una audiència de 697.000 oients diaris. Són xifres històriques de l'emissora, que creix un 10% respecte de fa un any, segons la primera onada de l'EGM del 2018.

"El matí de Catalunya Ràdio" obté la millor audiència de la seva història amb 574.000 oients diaris. El programa de Mònica Terribas és el magazín matinal que més creix, un 16% més que fa un any.

 

L'informatiu "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández i Empar Moliner, consolida les xifres històriques de l'onada anterior. Amb 140.000 oients diaris i un creixement del 26% respecte de fa un any, és l'informatiu més escoltat del migdia.

 

"Popap", amb Mariola Dinarès, continua la trajectòria ascendent: arriba per primera vegada als 83.000 oients i augmenta un 60% respecte de l'onada de fa un any.

 

"Tot costa", amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, amb 91.000 oients, creix un 14% en un any.

 

El magazín de tarda "Estat de Gràcia", amb Roger de Gràcia, es consolida per sobre dels 100.000 oients.

 

Al cap de setmana, "El suplement", amb Ricard Ustrell, aconsegueix 344.000 oients els dissabtes i 257.000 els diumenges, i el magazín esportiu "Tot gira", amb David Clupés, se situa en 138.000 oients els dissabtes i 210.000 els diumenges.

 

El "Catalunya migdia (cap de setmana)", amb Neus Bonet, amb 48.000 oients, és l'informatiu més escoltat dels dissabtes.

 

"En guàrdia!", amb Enric Calpena, amb 37.000 oients, i "La nit dels ignorants 3.0", amb Xavier Solà, amb 24.000, són líders de la seva franja d'emissió.

 

Catalunya Ràdio creix a les comarques de Barcelona i Lleida respecte a fa un any. A la demarcació de Lleida és l'emissora més escoltada.

 

Catalunya Música arriba als 50.000 oients, el millor resultat dels últims 20 anys. Catalunya Informació es l'emissora informativa líder amb 96.000 oients diaris, i iCat, en la segona onada després de tornar a l'FM, puja i se situa en 14.000 oients.

 

Segons les dades de la primera onada de l'EGM Ràdio Catalunya del 2018, 697.000 persones escolten Catalunya Ràdio cada dia. Aquesta xifra encadena els dos millors resultats de la història de l'emissora, amb un creixement del 10,3%, en un període en què augmenta el consum de la ràdio generalista un 9,6%.

Cada dia 574.000 oients escolten el magazín matinal "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, que augmenta un 16% l'audiència en un any. Aquestes dades indiquen un increment de 79.000 oients.

El programa de tendències a les xarxes socials "Popap", amb Mariola Dinarès, puja fins als 83.000 oients, un augment del 60% respecte a fa un any.

El "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández i Empar Moliner, consolida el lideratge dels migdies amb una audiència de 140.000 oients diaris, un 26% més que la mateixa onada de l'any passat. El "Catalunya migdia (cap de setmana)", amb Neus Bonet, obté 48.000 oients i també lidera els migdies del dissabte.

El magazín de tarda, "Estat de Gràcia", amb Roger de Gràcia, arriba als 106.000 oients, i el programa esportiu "Tot costa", amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, amb 91.000 oients obté gairebé un 14% més de seguidors que la primera onada de l'any passat.

L'informatiu "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià, obté 55.000 oients, i el programa esportiu nocturn "El club de la mitjanit", amb Francesc Garriga, té 45.000 oients.

"La nit dels ignorants 3.0", amb Xavier Solà, manté el lideratge de la seva franja d'emissió a la matinada amb 24.000 oients.

El magazín matinal del cap de setmana, "El suplement", amb Ricard Ustrell, obté 344.000 oients el dissabte i 257.000 el diumenge.  

El programa esportiu de les tardes del cap de setmana, "Tot gira", amb David Clupés, té una audiència de 138.000 oients els dissabtes i els diumenges puja als 210.000.

"En guàrdia!", amb Enric Calpena, aconsegueix el lideratge en la seva franja amb 37.000 oients, amb un augment del 66% en un any.

Els canals temàtics Catalunya Informació i Catalunya Música es mantenen líders en els seus àmbits. L'emissora de música clàssica obté 50.000 oients, un augment del 26,4% respecte de fa un any i la millor audiència dels últims 20 anys. El canal informatiu obté 96.000 oients i iCat puja a 14.000 seguidors, en la segona onada després del seu retorn a l'FM.

Catalunya Ràdio és líder a la demarcació de Lleida, on creix fins als 56.000 oients. A les comarques de Barcelona puja fins als 472.000.

En declaracions al programa "El matí de Catalunya Ràdio", Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio, s'ha mostrat molt satisfet amb unes xifres que "encadenen els dos millors EGM de tota la història de l‘emissora i és especialment satisfactori perquè reafirma que la fidelitat dels oients ha pujat coincidint amb l'època de màxima hostilitat contra l'emissora; per tant, el mèrit afegit és molt important i demostra la bona feina dels professionals de Catalunya Ràdio".

El cap de Continguts de Catalunya Ràdio, Santi Faro, ha destacat "el bon resultat de l'audiència en totes les franges, que vol dir que som igual de rigorosos quan informem que quan parlem de cultura, coneixement o entreteniment i obtenim la legitimació dels oients."

 

catradio.cat

facebook.com/catradio

twitter.com/catalunyaradio

 

catradio.cat/catinfo

twitter.com/catinformacio

 

catmusica.cat

twitter.com/catalunyamusica

 

iCat.cat

facebook.com/iCat

twitter.com/iCatfm

 

Anar al contingut