"Com si fos ahir" tanca la temporada amb un casament sorprenent, que és líder de la franja amb 290.000 espectadors

TV3 va ser líder d'ahir, amb una quota de l'11,1%. Els cinc programes més vistos van ser de TV3. La nit dedicada a l'últim capítol de la temporada de "Com si fos ahir" va ocupar tres dels cinc primers llocs del rànquing dels més vistos

TV3 va ser líder ahir, diumenge, amb una quota de l'11,1%. Els cinc programes més vistos del dia van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre" en primer lloc, amb una quota del 22,2% i 402.000 espectadors. L'edició del migdia va ser quarta, amb una quota del 21,3% i 267.000 espectadors.

La nit especial dedicada a l'últim capítol de "Com si fos ahir" va fer un bon resultat, i va ser líder. El segon lloc del rànquing va ser per al capítol final, amb una quota del 15,1% i 290.000 espectadors. A més, va fer una audiència acumulada de 452.000 espectadors. La prèvia va ocupar el tercer lloc, amb 276.000 espectadors i una quota del 13,1%, mentre que el "making of" que es va emetre després, va ser cinquè, amb una quota del 15,6% i 210.000 espectadors. El capítol final de temporada va ser seguit en directe a través d'internet per 5.225 usuaris únics i va ser el quart programa més comentat en directe a tot Espanya a Twitter. Durant el dia d'ahir va acumular 880 missatges en aquesta xarxa social, que van generar un total de 443.000 impressions.

La sèrie de la sobretaula ha fet una mitjana de temporada de 255.000 espectadors i un 16% de quota. I pel que fa a les audiències digitals, ha tingut una mitjana mensual de 160.000 usuaris únics. Durant la temporada ha acumulat 11,3 milions de reproduccions de vídeo a la carta, i el vídeo més vist a la carta ha estat el primer capítol de la sèrie, amb 94.000 reproduccions. 

TV3, líder de dissabte, i bon resultat de l'últim "Preguntes freqüents" de la temporada

TV3 va liderar l'audiència de dissabte amb una quota del 13,6%. I l'últim programa de la temporda de "Preguntes freqüents", que condueix Laura Rosel, va ser el tercer més vist del dia, amb una quota del 22,0%, 295.000 espectadors i líder de la seva franja. Durant la temporada el programa ha obtingut una audiència mitjana de 367.000 espectadors i una quota del 19,4%. Ha liderat la seva franja i ha obtingut un índex qualitatiu de 8,7 al panel GFK.

I pel que fa a les audiències digitals, el "FAQS" ha tingut una mitjana mensual de 123.000 usuaris únics i més de 2 milions de reproduccions de vídeo a la carta. El vídeo més vist del programa ha estat el de l'entrevista a Jesús Ruiz, que va ser a la presó amb Jordi Cuixart, amb 52.000 reproduccions. El programa ha generat molta conversa a les xarxes socials. Durant la temporada s'han publicat a Twitter 1,8 milions de missatges sobre els continguts del programa. Ha estat el desè programa de televisió amb més conversa social a tot Espanya durant la temporada, segons dades de Kantar Media.

"Els matins" i "Tot es mou" acaben la temporada

Divendres van acabar la temporada els magazines del matí i de la tarda. "Els matins", que presenta Lídia Heredia, ha obtingut una quota mitjana del 19,8% i 87.000 espectadors, i ha liderat la seva franja. I ha obtingut un índex qualitatiu de 8,5 en el panel GFK.

Aquesta temporada "Els matins" ha duplicat la seva audiència digital respecte a la temporada 2016-17, amb una mitjana de 170.000 usuaris únics mensuals. Ha crescut un 100% en la mitjana d'usuaris únics mensuals que veuen els continguts del programa a través d'internet, i el mes d'octubre va arribar als 468.000 usuaris únics.

Els vídeos a la carta del programa han acumulat 4,3 milions de reproduccions durant la temporada, i el dia amb més audiència en directe va ser el dimarts 31 d'octubre, amb 110.000 usuaris únics. Durant la temporada s'han publicat a Twitter més de 354.000 missatges sobre els continguts del programa, segons dades de Kantar Media.

I pel que fa a "Tot es mou", que han conduït Helena Garcia Melero, Francesc Sòria i Lluís Marquina, han acabat la temporada amb una audiència mitjana de 189.000 espectadors i un 13,5% de quota. I al panel GFK han obtingut un índex qualitatiu del 8,3.

El "Tot es mou" ha tingut una audiència digital mitjana mensual de 147.000 usuaris únics. Ha acumulat més d'un milió de reproduccions a la carta, i el vídeo més vist ha estat el dels cantants Alfred i Amaia cantant en directe al plató del programa, amb 12.500 reproduccions.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut