Amb 614.000 oients diaris, Catalunya Ràdio consolida la trajectòria ascendent, segons dades corresponents a la segona onada del 2015 de l'EGM-Baròmetre Catalunya

És la primera vegada en la història de l'emissora que s'aconsegueix superar els 600.000 oients diaris en totes les onades d'una mateixa temporada. "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, obté les millors xifres de la història amb 513.000 oients diaris. Aquest programa queda només a 41.000 seguidors d'"El món a RAC1", amb qui retalla en 100.000 oients la diferència. L'informatiu "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià i Òscar Fernández, té un augment del nombre d'oients del 76,5% respecte a l'onada de fa un any, i aconsegueix 120.000 seguidors. "El suplement", amb Sílvia Coppulo, és el magazine líder dels dissabtes amb 254.000 seguidors. "Tot gira", amb David Clupés, és també el magazine esportiu més escoltat de dissabte, amb 205.000 oients. Catalunya Ràdio manté el lideratge a Lleida i Tarragona, amb 53.000 i 75.000 oients respectivament. Catalunya Informació i Catalunya Música són les emissores líders en els seus respectius àmbits.

614.000 persones escolten cada dia Catalunya Ràdio, segons dades de la segona onada del 2015 de l'Estudi General de Mitjans-Baròmetre Catalunya. Això significa un augment de 13.000 oients respecte a l'onada anterior, un 2,2%, i 36.000 respecte a l'onada de fa un any. És la primera vegada en la història de l'emissora que s'aconsegueix superar els 600.000 seguidors diaris en totes les onades d'una mateixa temporada.

Pel que fa a les demarcacions, Catalunya Ràdio és líder a Tarragona, amb 75.000 oients, i a Lleida, amb 53.000. A Barcelona hi ha hagut un augment de 13.000 oients, i s'ha arribat als 411.000; i a Girona, manté els 74.000.

"El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, té els millors resultats de la història del programa amb 513.000 oients diaris. Aquesta xifra suposa un augment de 51.000 seguidors respecte a l'onada anterior, un 11,1% més, i de 39.000 respecte a la de fa un any, cosa que vol dir un 8,2% més. "El matí de Catalunya Ràdio" també retalla en 105.000 oients la diferència amb el seu competidor, "El món a RAC1", de qui queda a només 41.000 oients.

El "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià i Òscar Fernández, aconsegueix 120.000 oients diaris, xifra que significa un increment del 52% respecte a l'onada anterior i un augment del 76,5% de seguidors respecte a l'onada de fa un any.

"L'oracle", amb Xavier Graset, registra 59.000 oients, que suposa un augment del 7,3% respecte a l'onada anterior, i un 20,4% respecte a la mateixa onada del 2014. A més, colidera la franja de les 15.00, conjuntament amb el programa "Tot és possible" de RAC1.

També lidera la primera hora de la seva franja, en solitari, "La nit dels ignorants 2.0", amb Xavier Solà, que té 31.000 oients.

"La tribu de Catalunya Ràdio", amb Xavi Rosiñol, se situa en 81.000 oients, un 6,6% més que en l'onada anterior. "El club de la mitjanit", amb Pere Escobar, en té 63.000; "Els optimistes", amb Sergi Vives i Manu Guix, 56.000, que significa un 21,7% més que en l'onada anterior; l'informatiu "Catalunya migdia", amb Neus Bonet i Robert Prat, n'obté 50.000, i "Les mil i una nits de Maria de la Pau Janer", 38.000.

Pel que fa al cap de setmana, "El suplement", amb Sílvia Cóppulo, és el magazine més escoltat dels dissabtes amb 254.000 oients. Els diumenges n'obté 177.000. En l'apartat esportiu, el "Tot gira", amb David Clupés, és el programa més escoltat del dissabte, amb 205.000 seguidors, la qual cosa vol dir un augment del 27,3% respecte a l'onada anterior. El diumenge té 109.000 oients.

Els canals temàtics Catalunya Informació i Catalunya Música obtenen 129.000 oients i 28.000 oients, respectivament. A més, es mantenen com a líders indiscutibles en els seus àmbits.

 

Catradio.cat

Facebook.com/catradio

Twitter.com/catalunyaradio

 

Catradio.cat/catinfo

Twitter.com/catinformacio

 

Catmusica.cat

Twitter.com/catalunyamusica

 

Anar al contingut