Tornar a la pàgina prèvia Botó per enviar la pàgina a un amic Botó per imprimir la notícia
 
    Accés periodistes
    Enllaç RSS
    Espai per al Cercador




Llistat de notíciesTornar a la pàgina prèviaEspai per augmentar i disminuir la mida dels textosBotó per fer el text més petitBotó per fer el text tamany mitjàBotó per fer el text més granBotó per imprimir la notícia

Televisió de Catalunya ·09/07/2010 ·

"Polònia" rep el 2n Premi Aster Comunicació

El programa de TV3 "Polònia" va rebre ahir, dimecres 7 de juliol, a les 19.30, el segon Premi Aster Comunicació. L'encarregat de recollir-lo va ser el director del programa, Toni Soler

L'acte d'entrega dels Premis Aster, al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB), va ser presidit per Pasqual Maragall i va comptar amb la presència de Josep Piqué, president de la companyia aèria Vueling, i Montserrat Tura, consellera de Justicia, entre altres personalitats.

"Polònia" va rebre el premi: "Per una nova forma de comunicació política sense dramatismes, per fer-la més comprensible i propera, basada en l'humor fresc i desenfadat que ha aconseguit que tothom segueixi la política, tant persones d'edat madura com joves, normalment, poc proclius a interessar-s'hi."

El lliurament va coincidir amb l'acte de graduació dels alumnes de grau i postgrau de la promoció 2008-2009 de l'ESIC, l'escola de negocis que fa 28 anys que convoca aquests premis. Es van reunir al voltant de 1.200 assistents, entre alumnes i familiars.

Pep Guardiola va rebre el primer Premi Aster Comunicació. La seva germana, Francesca Guardiola, el va recollir.


www.tv3.cat/polonia