TV3 i Catalunya Ràdio consoliden amb aquestes xifres el seu lideratge
TV3 i Catalunya Ràdio consoliden amb aquestes xifres el seu lideratge
Barcelona

TV3 i Catalunya Ràdio, líders segons el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura

La cinquena onada del 2010 del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura confirma el lideratge de TV3 i Catalunya Ràdio. Segons les dades corresponents al període comprès entre el novembre del 2009 i l'octubre del 2010, TV3 obté un 17,4% de quota, amb una diferència de 2,8 punts respecte a Tele 5, que ocupa la segona posició del rànquing. TV3 és líder tant els dies feiners com els caps de setmana i és la més seguida a totes les províncies. I Catalunya Ràdio, amb 512.000 oients diaris, és la més escoltada del país.

Actualitzat
Catalunya Ràdio, amb 512.000 oients diaris, és la més escoltada del país

Les dades del Baròmetre revaliden Catalunya Ràdio com l'emissora més escoltada del país durant els darrers 12 mesos.
Catalunya Ràdio ha incrementat la seva audiència un 5% respecte a la darrera onada i ha obtingut una xifra de 512.000 oients diaris. La segona emissora més escoltada és RAC1, amb 55.000 oients menys que Catalunya Ràdio, i la tercera posició del rànquing correspon a la Cadena Ser, amb 134.000 oients de diferència.
"El matí de Catalunya Ràdio" amb Manel Fuentes és el programa més escoltat del país amb una audiència diària de 347.000 persones. Aquesta xifra el situa a 75.000 oients de diferència respecte al segon programa més escoltat i a 140.000 respecte al tercer.
El Baròmetre confirma Catalunya Ràdio com l'emissora amb més credibilitat, la que dóna la millor informació de proximitat i la ràdio generalista més amena.
D'altra banda, Catalunya Informació és l'emissora informativa líder del país, amb 120.000 oients diaris, i Catalunya Música arriba als 47.000 i es consolida com la més escoltada del seu gènere. iCat fm puja fins als 52.000 oients diaris.

TV3 obté el 17,4% de quota

TV3 es ratifica com la cadena líder a Catalunya, amb el 17,4% de la quota de pantalla, i amplia la diferència amb la segona classificada, Tele 5, que se situa a 2,8 punts. Les segueixen TVE-1, amb el 13,1%, i Antena 3, amb el 12,9%. La cinquena posició és per a Cuatro (6,8%), que registra gairebé els mateixos resultats que La Sexta (6,7%). El K3-33 obté un 1,9% i el 3/24 arriba a una nova màxima amb l'1,5%.
Pel que fa al lideratge setmanal, TV3 encapçala les audiències tant els dies feiners com els caps de setmana. Per franges, és la més vista de 7 a 10 i als "prime time" del migdia (de 13 a 16) i de la nit (de 20 a 23).
Segons el Baròmetre, TV3 és líder a totes les províncies. A Barcelona aconsegueix un 16,6%; a Girona, un 21,1%; a Lleida, un 21,8%; i a Tarragona, un 16,5%. Per comarques és la cadena més seguida a totes les comarques de Girona; a les de Barcelona, excepte el Baix Llobregat; a les de Lleida, menys a la Vall d'Aran; i a les tarragonines, excepte al Baix Camp, el Baix Penedès i el Tarragonès. Pel que fa als rànquings qualitatius, TV3 és la cadena amb més credibilitat, la més amena, l'habitual per veure les notícies i la que té una millor informació de proximitat.
Anar al contingut