Washington

Apple respon a les queixes sobre l'iPhone 4: "aprenguin a agafar-lo"

Apple ha respost a les queixes de consumidors sobre la poca cobertura de l'acabat d'estrenar iPhone 4, que va sortir a la venda dijous passat. El problema és ben simple, els usuaris no agafen de forma correcta el telèfon. I, la solució, igual de senzilla: "Simplement, evitin agafar-lo pel costat metàl·lic inferior esquerra, on està l'antena".

Actualitzat
D'aquesta manera ha respost el president de la companyia, Steve Jobs, en un dels seus correus electrònics als clients del nou telèfon mòbil d'Apple que circulen per la xarxa i dels quals s'han fet ressò des de la CNN.

"Agafar amb força el telèfon mòbil suposa una atenuació del funcionament de l'antena", ha assenyalat la companyia en un comunicat oficial, en el qual es reconeixia que, segons on es posessin els dits, la recepció podia empitjorar.

Les queixes s'han multiplicat en webs especialitzades, blogs, vídeos i en el servei d'atenció al consumidor d'Apple des de la seva sortida al mercat, envoltada d'una gran expectació, com ja sol ser habitual en tots els productes nous de la marca. De fet, és precisament una d'aquestes novetats l'arrel d'un dels seus problemes. I és que els seus escassos 9,3 mil·límetres de gruix han obligat a introduir l'antena del mòbil a la banda metàl·lica que emmarca el telèfon i que Apple demana que no es toqui. "S'ha d'evitar sostenir el telèfon per l'extrem inferior esquerre per evitar tapar el senyal", s'aconsella en el comunicat, a més de comprar una de les fundes que comercialitza la marca...
Anar al contingut