Futbol

Sergio Ramos diu que no entén per què el Comitè li manté la sanció per la segona groga al Camp Nou

El Comitè de Competició no ha acceptat les al·legacions presentades pel Madrid per la segona targeta groga que Sergio Ramos va veure la setmana passada al Camp Nou en el partit de tornada de quarts de final contra el Barça, i li ha aplicat la corresponent sanció. El jugador s'ha mostrat decebut per la decisió perquè manté que no va fer falta a Sergio Busquets en la jugada en què Teixeira li va mostrar la segona groga, ja en el tram final del partit. En el seu twitter, Sergio Ramos argumenta que el Comitè, veient les imatges, hauria de rearbitrar el partit. El defensa madridista ha finalitzat dient que "són coses que només passen aquí".