Tenis

Maria Xaràpova perd patrocinadors després de donar positiu en un control antidopatge

Nike, Tag Heuer i Porsche ja han anunciat que suspenen les seves relacions contractuals amb la tenista russa arran de la confessió del positiu durant l'Open d'Austràlia

Actualitzat

La firma nord-americana Nike ha anunciat que suspèn la relació contractual que mantenia amb Maria Xaràpova un cop la tenista russa ha admès que va donar positiu en un control antidopatge.

"Ens sorprenen i entristeixen les notícies sobre Maria Xaràpova. Hem decidit suspendre la nostra relació amb Maria mentre la investigació estigui en curs. Continuarem pendents de la situació", ha informat la companyia en un comunicat. Nike esponsoritzava Xaràpova des de que tenia tot just 11 anys. Ara en té 28.  

Xaràpova va anunciar que havia donat positiu en un control antidopatge a què es va sotmetre durant l'Open d'Austràlia per un medicament que havia pres durant 10 anys i que va entrar a la llista de productes prohibits l'1 de gener, sense que ella ho sabés. "Assumeixo tota la responsabilitat. He comès un gran error", va admetre Xaràpova. La russa, exnúmero 1 del món i actualment setena jugadora mundial, està suspesa provisionalment de la competició per part de la WTA, a l'espera que es dictamini una sanció.

Tag Heuer i Nike, tampoc

Però Nike no és l'única firma comercial que ha decidit desvincular la seva imatge de la de Xaràpova. En les darreres hores, també la fiirma rellotgera suïssa Tag Heuer i l'alemanya Porsche han seguit la iniciativa de Nike. "Estàverm amb negociacions amb ella per renovar el contracte, que havia acabat el 31 de desembre passat. Vistes les circumstàncies, suspenem les converses i decidim no continuar amb Xaràpova", ha informat un portaveu de Tag-Heuer, en una decisió que posa així el final a una relació de 12 anys

 

 

NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut