Manel Arroyo, vicepresident de l'àrea de màrqueting i comunicació Barça
Barça

Manel Arroyo justifica l'acord amb Qatar Airways i defensa que és la millor decisió a llarg termini

En una entrevista als mitjans oficials del club, el vicepresident de l'àrea de màrqueting i comunicació del FC Barcelona ha defensat l'acord amb Qatar Airways i ha assegurat que aquesta decisió és la millor per guanyar temps per negociar un nou contracte de patrocini

Actualitzat

El vicepresident de l'àrea de màrqueting i comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo, ha justificat la decisió de prorrogar un any més el contracte de patrocini de la samarreta amb Qatar Airways. En declaracions als mitjans oficials del club blaugrana, Arroyo ha defensat que era la decisió més aconsellable per guanyar temps per negociar un nou contracte de patrocini a llarg termini.

"El Barça mereix un acord de patrocini que tots tenim clara la seva fita i ens van aconsellar que el millor era estendre el mateix contracte per continuar treballant de la mateixa manera que ho hem fet fins ara, professionalment i amb rigor. Hi haurà algú que no ho entendrà, però nosaltres hem triat que el millor per al club en aquests moments és pensar a llarg termini", ha explicat Arroyo.

El vicepresident blaugrana ha insistit que l'objectiu del club de cara a un pròxim patrocini és arribar a la xifra de 65 milions d'euros per temporada. "L'objectiu seria arribar a uns 65 milions d'euros per temporada, que és el que ens vam marcar però el contracte ha d'ajudar a expandir bé el missatge del club associant-nos amb una marca que ajudi a l'expansió de la marca i la imatge del nostre club. Tenim l'obligació d'estar en el mercat analitzant ofertes", ha analitzat.

Amb aquesta pròrroga de l'actual acord, Qatar Airways apareixerà a la samarreta del primer equip i a la samarreta d'entrenament i serà visible tant a la façana del Camp Nou com en tots els espais publicitaris relacionats amb el Barça.

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut