L'Espanyol rebutja la campanya de la Generalitat que relaciona el turisme amb el Barça
El conseller delegat del club blanc-i-blau, Ramon Robert, ha reaccionat amb dues piulades a les xarxes socials criticant que el govern català promocioni el turisme només amb la imatge del Barça
La campanya publicitària de la Generalitat de Catalunya per promocionar el turisme amb el lema "If you feel FC Barcelona, you feel Catalunya" ha provocat el rebuig del RCD Espanyol. El conseller delegat del club blanc-i-blau, Ramon Robert, ha reaccionat amb dues piulades a les xarxes socials criticant que el govern català promocioni el turisme només amb la imatge del Barça.
"Vendre al món que s'ha de sentir Catalunya a través d'un únic equip és fer molt petita la nostra terra i l'esport català. Ridícul. Lògicament, l'Espanyol farà arribar amb tota contundència aquesta posició a la Generalitat, que hauria d'estar orgullosa de tot l'esport català", ha escrit Robert al seu compte de Twitter.
@gencat Vendre al món que s'ha de sentir Catalunya a través d'un únic equip és fer molt petita la nostra terra i l'esport català. Ridícul.
— Ramon Robert (@RR_RCDE) January 11, 2017
Lògicament, el #RCDE farà arribar amb tota contundència aquesta posició a la @gencat, que hauria d'estar orgullosa de tot l'esport català.
— Ramon Robert (@RR_RCDE) 11 de gener de 2017
El compte oficial de Twitter de l'Espanyol també ha respost amb sarcasme, nomenant la Supercopa de Catalunya i el partit de seleccions contra Tunísia, esdeveniments en els quals la presència del seu primer equip va superar per molt la del FC Barcelona: "Però estem molt orgullosos d'haver nascut a Samoa, #wefeelsamoa", han ironitzat.
L'Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona van realitzar un vídeo conjunt per promocionar Catalunya arreu del món, una campanya publicitària que ha provocat la indignació de l'Espanyol.