Automobilisme

L'equip Lapidus Racing, amb McLaren, guanya les 24 Hores d'automobilisme al Circuit de Catalunya

L'equip Lapidus Racing, amb un McLaren MP4, ha guanyat la 15a edició de les 24 Hores de Barcelona d'automobilisme, trofeu Fermí Vélez. Per primera vegada des de les 24 Hores de Le Mans del 1995, un equip McLaren guanya una cursa de vint-i-quatre hores. En segon lloc hi ha acabat l'equip Russian Bears Motorsport 1, amb un Ferrari. Els equips catalans, el de Laia Sanz, el de Pepe Oriola, i el dels dobles guanyadors de les 24 hores, Francesc Gutierraz i Jordi Codony, s'han acabat retirant.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
L'equip Lapidus Racing, amb un McLaren MP4, ha guanyat la 15a edició de les 24 Hores de Barcelona d'automobilisme , Trofeu Fermí Vélez, que s'han disputat al Circuit de Catalunya a Montmeló. Per primera vegada des de les 24 Hores de Le Mans del 1995, un equip McLaren guanya una cursa de vint-i-quatre hores. En segon lloc hi ha acabat l'equip Russian Bears Motorsport 1, amb un Ferrari. Els equips catalans, el de Laia Sanz i el de Pepe Oriola, i el dels dobles guanyadors de les 24 hores, Francesc Gutierraz i Jordi Codony, s'han acabat retirant.

L'equip format per l'holandès Klaas Hummel i els britànics Adam Christodoulou, Phil Quaife i Tim Mulen, al volant del McLaren MP4-12, ha aconseguit el triomf en 640 voltes. El segon classificat, el Russian Bears Motosport 1, n'ha acabat completant cinc menys. El tercer al podi ha estat el Porsche 997 Cup de l'ARC Bratislava, a set voltes d'un Lapidus Racing que s'imposa com a successor de l'equip BMW de Schubert Motosport, vencedor el 2011.

Laia Sanz abandona


L'equip on participava la pilot de Corbera Laia Sanz, el Clio Milan Competición, ha hagut d'abandonar per problemes al motor quan faltaven dues hores per al final. Tampoc ha arribat al final Pepe Oriola, que amb l'equip Sunred també han abandonat després d'haver rodat 411 voltes.

Acaba així una nova edició d'aquesta prova de resistència que ha comptat amb 55 equips, més de 200 pilots i més equips estrangers que mai. La prova es consolida amb un nou finançament, després que se'n suspengués l'edició del 2010.

NOTÍCIES RELACIONADES

VÍDEOS RELACIONATS