espanyol
Les samarretes blanc-i-blaves de la polèmica ja són un èxit
Futbol

La nova samarreta de l'Espanyol es comença a vendre un 37% més que l'any passat

La indignació d'alguns aficionats en veure que les franges clàssiques han desaparegut no es correspon amb la resposta del públic en les primeres 24 hores

Actualitzat

La nova equipació de l'Espanyol per a la temporada 2017-18, que ha aixecat polèmica per ser la primera sense les tradicionals franges blanc-i-blaves, s'han venut un 37% més en les primeres 24 hores respecte als models de la temporada anterior, segons que ha informat el club. Els dissenys de Joma, el patrocinador tècnic de l'entitat barcelonina, en principi no havien agradat a l'afició periquita de tota la vida.

En l'equipació presentada, les franges desapareixen i només hi ha dos verticals en forma de falca, des de l'espatlla fins a la cintura. Una aposta "atrevida", segons l'Espanyol. Molts aficionats, a través de les xarxes socials i en diferents enquestes, han mostrat el desacord amb l'aposta de Joma però, a l'hora de la veritat, les vendes no s'han correspost amb la primera impressió, almenys en les 24 hores inicials des de l'arribada a les botigues.

De fet, la primera samarreta, el principal element de discòrdia entre els seguidors de l'equip català, ha estat l'objecte de més la meitat de les adquisicions totals, tant a la botiga presencial com a través del web. En la segona equipació predomina el color blau marí i en la tercera, el groc i el verd. L'Espanyol ha explicat que les equipacions s'han venut a diferents països, com la Xina, origen del propietari de l'entitat, Indonèsia, que serà l'escenari de la primera part de la pretemporada, i Anglaterra. En diferents ciutats espanyoles (Saragossa, Sevilla, València o Madrid) també se n'han venut.

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut