El dispositiu halo d'un Williams vist en primera persona per un pilot
Fórmula 1

La introducció de l'halo obliga a canviar de posició els semàfors a la F1

El director de curses de la Fórmula 1, Charlie Whiting, ha anunciat que els semàfors de sortida variaran un mica la posició, amb l'objectiu que els pilots no tinguin problemes de visibilitat

Actualitzat

Una de les novetats que depara el Mundial de Fórmula, que s'inaugura aquest cap de setmana al circuit d'Albert Park (Austràlia), que més controvèrsies està provocant és sense cap mena de dubte l'halo. A part dels aficionats, els pilots també han donat la seva opinió sobre aquest dispositiu de seguretat, en què al·leguen que perden visibilitat a l'hora de veure els semàfors durant la sortida. També han mostrat els seus dubtes sobre com els pot arribar a afectar l'halo els dies de pluja o quina influència tindrà els seus de quilos de pes.

Després d'aquestes queixes, el director de curses de la F1, Charlie Whiting ha anunciat aquest dijous que els semàfors de sortida de les curses d'aquest mundial 2018 variaran la seva posició, amb l'objectiu que els pilots no tinguin problemes de visibilitat per culpa de l'halo.

L'halo és un nou sistema de protecció de titani, en forma de T, per als pilots, situat a la part frontal dels monoplaces, perimetra tota la zona que envolta el cap dels pilots. Aquest dispositiu està preparat expressament per suportar l'impacte d'una roda a més de 200 quilòmetres per hora o el pes d'un autobús de Londres.

 

 

 

 

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut