Luis Salom (Foto: Twitter)
Luis Salom (Foto: Twitter)
MotoGP

La FIM descarta la teoria del defecte a l'asfalt o l'error mecànic en la mort del pilot Luis Salom

Segons un informe de la Federació Internacional de Motociclisme, que ha tornat a analitzar la telemetria de la moto de Salom, l'accident va ser causat per un error en el pilotatge, per una distracció barrejada amb la mala sort un cop a terra

Actualitzat

La Federació Internacional de Motociclisme (FIM) ha publicat un nou estudi sobre la telemetria de la moto que pilotava Luis Salom el dia del tràgic accident al Circuit de Barcelona-Catalunya. Aquest nou informe apunta que l'accident del pilot mallorquí es deu a un error de pilotatge i no pas a un error mecànic o a un sot a l'asfalt del circuit, com es va dir en un primer moment.

L'informe, que firma el director tècnic de MotoGP, Danny Aldridge, explica que "Salom va perdre el control de la seva Kalex per una distracció, per intentar encarar l'últim revolt del circuit amb la intenció de poder iniciar la recta de meta a gran velocitat o per precipitar-se en la maniobra prèvia per gestionar aquest difícil revolt".

Segons Aldridge, quan Salom va caure a terra, va tenir la mala sort de lliscar per l'asfalt paral·lelament a la seva moto, amb la qual va impactar. Com a conseqüència de l'impacte, el jove pilot va morir.

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut