Esports

Jordi Farré desvela la marca disposada a pagar 40 milions d'euros per patrocinar les seccions del Barça

Botemanía, una de les marques comercials de la multinacional britànica Gamesys, patrocinaria les seccions del club i les samarretes d'entrenament del primer equip en cas que Farré guanyés les eleccions a la presidència del Barça

Actualitzat

El precandidat a la presidència del FC Barcelona Jordi Farré ha revelat que el portal de bingo en línia Botemanía està disposat a pagar 40 milions d'euros anuals pel patrocini de totes les seccions del club i de la samarreta d'entrenament del primer equip de futbol si ell guanya les eleccions.

"El patrocinador que ens pagarà 40 milions és Botemanía, una de les marques comercials de Gamesys, una multinacional britànica amb seu a Londres amb la qual hem signat un acord d'intencions", ha anunciat.

Farré ha mostrat en roda de premsa el preacord de patrocini signat, que ha definit com "el primer pas per canviar tot el model econòmic del club", un model que, segons el seu parer, "ha d'adaptar-se als nous temps, en què internet i les noves tecnologies tenen un paper fonamental".

El precandidat ha recordat que el Barça "no està monetitzant, els 600 milions de seguidors que té a les xarxes socials" i que Botemanía "vol interactuar amb tots ells", a través un ambiciós projecte que a més dels 40 milions anuals reportaria a l'entitat blaugrana "un 'bonus' en funció dels beneficis".

En aquest sentit, Farré ha volgut matisar que Botemanía és un portal de bingo en línia que "no toca temes d'apostes esportives", una de les condicions exigides per la precandidatura per arribar a un acord.

La "marca Catalunya", una opció per al primer equip

D'altra banda, Jordi Farré estima en 60 milions d'euros més la quantitat que el club pot treure pel patrocini de la samarreta del primer equip de futbol, que portaria "la marca Catalunya", si resulta elegit.

A més d'aquests aproximadament 100 milions anuals en patrocinadors per al primer equip de futbol i les seccions, Farré estima en 110 milions més el que podria ingressar el club a l'any si tingués una marca esportiva pròpia, una altra de les innovadores propostes que ha explicat durant aquesta precampanya.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut